QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Nee, is niet tegen de hand, hals is wel rond, maar jij wilt 'm natuurlijk achter de loodlijn zien...1. Hij is niet tegen de hand? Dan is ie niet door de hals, over de rug. Een paard laten zakken en dan voor niet rond hoeven houden is inderdaad makkelijker.
2. Ohhhhhhhhhhhhhhh... ok. Dus dit is wel concentratie...
Die oren zijn naar achteren gedraaid, ze liggen niet plat in de nek. Ik heb overigens nooit iets gezegd over de stand van de oren ten nadele van LDR, dus je opmerking 2 slaat nergens op.
Mireille1970 schreef:Daarmee vervalt dan wel het alloude argument van de pro-LDRers dat het onmogelijk is dat die paarden er last van hebben, want kijk eens naar de wedstrijdresultaten!3. Hebben kunnen... verleden tijd. En het werd aangegeven om te onderstrepen wat ik bedoelde met "het is niet altijd wat het lijkt".
Mijn 2e opmerking sloeg er wel degelijk op, en nee ik wil hem niet ACHTER de loodlijn zien, maar wel in de buurt van de loodlijn ja.
En wat dat laatste betreft: helaas niet: we praten over verschillende takken van sport, over verschillende paarden. Als jij je tinker slaat maar hij piaffeert toch, is dat dan een uitzondering, of is dat dan de regel?