Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is zeker nog geen constante dat dat lukt overigens (zeker niet nu ik even wat minder train
) maar als ik hem zo ver krijg dan volgt hij daarin gewoon de hand.
Eerste proef weer gereden en mijn dame ging compleet in de stress. Dus maar ff geen wedstrijd ingepland en haar weer sterker maken.

Maar Bram heeft me wel weer een stukje op weg geholpen. Al moet ik zeggen, thuis rijd ik 20 x 40 en dit was op 40 x 80, rijd wel fijn zeg! Ipsilonka schreef:Ik lees met zeer veel interesse mee in dit topic. Ik vind mezelf alleen inhoudelijk nog niet sterk genoeg in mijn bewoording om er een oordeel over te geven![]()
Hier na het SMW seizoen weer aan de dressuur bezigEerste proef weer gereden en mijn dame ging compleet in de stress. Dus maar ff geen wedstrijd ingepland en haar weer sterker maken.
!
En mevrouw vergat haar voorbeen op te tillen.
LOL
Babootje schreef:@Maralyn. Dat ze bij enge dingen dat soort beweging laat zien, maakt wel duidelijk dat ze dat kan. Nu nog zien op te wekken, zonder dat je je T-shirt hoeft uit te wringen.![]()
![]()
Stapje bij stapje.
)