Ik lees al meerdere topic's mee en ik ga hier toch ook eens foto's plaatsen. Ik vind het een beetje spannend, maar jullie bijten hopelijk niet!
Ik heb twee foto's van mijn bijrijpaard. Het is voor mij een moeilijk paard om te rijden. Ben zelf namelijk vrij anstig aangelegt en daardoor rijden we soms met veel spanning. Al moet ik wel zeggen dat het heel erg verbeterd is de afgelopen tijd! Aan het begin was gewoon normaal een rondje door de bak rijden op een normaal tempo al niet mogelijk en nu kan ik gewoon alle hoeken door

Al best trots dus! De afgelopen tijd begint ze ook aardig te zakken. Maar ik weet niet of ik nu op de goede weg zit, dus vandaar dat ik jullie hulp vraag. De foto's zijn stills uit een filmpje en duf lekker pixelig. Ik hoop dat jullie er wel wat mee kunnen! Ik kan door mijn spanning en haar onverwachte acties soms best streng in de hand zijn, dat is zeker iets wat ik wil afleren!
Foto 1:
[
Afbeelding ]
Het eerste wat mij opvalt aan deze foto is dat ze erg de grond in loopt. Komt dat omdat ze op de voorhand loopt? Veder loopt ze wel op de loodlijn en ik kijk zelf wel goed naar voren. Wel heb ik onwijze pianohanden, echt een punt waar ik aan moet werken! We rijden dus wel eens met wat spanning, zien jullie dat hier terug?
Foto 2:
[
Afbeelding ]
Voor mij idee is deze wat beter wat de achterhand betreft. Klopt dat? Ik vind het zelf nogal moeilijk om te beoordelen. Neusje net wat buiten de loodlijn. Ik kijk voor me maar weer die pianohandjes.... Grrrrrr....
Deze foto's zijn van vandaag en we hadden vandaag een wat mindere dag wat de spanning betreft. Dus vindt het moeilijk om deze foto's te plaatsen. Maar ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben!