Ik vind 90kg de absolute max ongeacht bouw, leeftijd, spieropbouw niveau etc. Als een van het eerdergenoemde beneden niveau is, mag dat gewicht zelfs nog naar beneden wat mij betreft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:Schrikdraad, waarom mag het niet gewoon iemands gevoel zijn? Het zijn toch MIJN paarden. En het zijn toch de paarden van de manege-eigenaar? Al wil hij er niemand zwaarder dan 30kg op, dan is dat nog steeds zijn goed recht want het zijn ZIJN paarden.
Ik vind 90kg de absolute max ongeacht bouw, leeftijd, spieropbouw niveau etc. Als een van het eerdergenoemde beneden niveau is, mag dat gewicht zelfs nog naar beneden wat mij betreft. En er zal vast ergens een grofgebouwde Oldenburger lopen die meer dan 90kg 'makkelijk' aan kan maar moet je dat willen? Waaróm zou je met meer op een paard willen zitten?
mirgino schreef:Sees schreef:Schrikdraad, waarom mag het niet gewoon iemands gevoel zijn? Het zijn toch MIJN paarden. En het zijn toch de paarden van de manege-eigenaar? Al wil hij er niemand zwaarder dan 30kg op, dan is dat nog steeds zijn goed recht want het zijn ZIJN paarden.
Ik vind 90kg de absolute max ongeacht bouw, leeftijd, spieropbouw niveau etc. Als een van het eerdergenoemde beneden niveau is, mag dat gewicht zelfs nog naar beneden wat mij betreft. En er zal vast ergens een grofgebouwde Oldenburger lopen die meer dan 90kg 'makkelijk' aan kan maar moet je dat willen? Waaróm zou je met meer op een paard willen zitten?
waarom?
gewoon omdat ik vind dat het makkelijk kan, mijn appaloosa had geen moeite met mijn gewicht
en ook nog een zadel van zo`n 15kg
in mijn profiel een foto waar ik ruim 90kg woog op mijn Appaloosa merrie van 150cm
beetje kort door de bocht om te zeggen, Waarom zou je met meer op een paard willen zitten?.
Dinopino schreef:Hoe zegt een paard dat hij jouw te zwaar vindt? Loopt ie dan met zijn buik op de grond?
schrikdraad schreef:Terwijl je wel vind dat meer ruiters op zouden moeten geven net als jij omdat ze te zwaar zijn.
Dat is wat jou berichten weer geven.
Dat het niet gemakkelijk is maar wel zou horen.
Zoniet komen jou berichten heel anders over.
.
Citaat:Maar ook dat is mijn mening en gevoel, daar mag een ieder anders over denken.