Er zijn heel wat dingen mis met deze foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pion schreef:Ja het is mn hobby, wel een moeilijke hobby
Misschien wil ik nog steeds teveel controle, er is een tijd geweest dat ze overal voor weg vloog.
Moet haar weer vertrouwen en durven 'openen'.
In welk opzicht tegen de beweging?
Yelly schreef:Mijn paard loopt juist ontzettend ruim van voren, sterker nog, zo ruim dat ze het vanachter dan soms niet bij kan houdenDe voorhand zit al snel in de strekmodus (ook onbedoeld), de achterhand komt helaas niet altijd mee
Joolien schreef:@ Yelly, probeer overgangen terug en weg te rijden, zodat ze in het terugrijden(uiteraard op zit met been om activiteit te behouden) sterker wordt in de achterhand en voor losser wordt en het neusje eruit doet, en met wegrijden ook achter actief houd en je hand wat opzoekt.
Yelly schreef:Even een foto ter illustratie:
Er zijn heel wat dingen mis met deze fotoIk probeer de boel nog te redden door een poging te doen wat te liften, maar het mag niet baten
bertie schreef:Yelly schreef:Mijn paard loopt juist ontzettend ruim van voren, sterker nog, zo ruim dat ze het vanachter dan soms niet bij kan houdenDe voorhand zit al snel in de strekmodus (ook onbedoeld), de achterhand komt helaas niet altijd mee
Veel getrompetter, weinig soldaten?![]()
Dat een achterhand niet mee komt is meestal een kwestie van 'hand'.
Leuk dat je dit noemt!![]()
Heb je foto's?
bertie schreef:Yelly schreef:Even een foto ter illustratie:
Er zijn heel wat dingen mis met deze fotoIk probeer de boel nog te redden door een poging te doen wat te liften, maar het mag niet baten
Wat een leuke foto!![]()
Kun je zelf al iets zeggen over het 'aan de teugel' zijn?
Wat vind je zelf?
Wat zie je?
(je hoeft geen oplossingen aan te dragen hoor!)
EnelyaT schreef:Ik stoor me bij deze foto idd aan mijn houding, mijn schouder die tegenwerkt, mijn binnenhand die wil liggen, ik kijk niet netjes naar voren.