Moll schreef:MaartPaard schreef:Ik mag toch hopen dat je zonder teugels ook wel kan voelen of je paard scheef is of niet..
Ga alsjeblieft je huiswerk makeb, voor dat je dit soort vragen stelt, je teugelvoering en dus je hand is het belangrijkste communicatie onderdeel tussen ruiter en paard zonder dat kan je niks in de hand voel je welke kant het paard pakt of lost, dus ook of het paard scheef is, wat elk paard altijd van nature is, de hand verteld wat je wil van het paard, dat daar zit en been hulpen bij komen kijken klopt, deze hebben echter geen meer waarde als de hand niet mee doet. Dus schoenmaker blijf bij je lees, en in Jou geval de Ar, hang er een kandare in en ga in 4 takt de ban door galoperen, nombrado ook jij móet doen waar je goed in ben , en dat is in geen geval Kr.
wat een overspannen/ gefrustreerde reactie moll, ik zou van jou geen les willen hebben als je je zo profileert hier ( dit is een tip )
Maartpaard, dapper dat jij als AR ruiter hier je kop om de deur durft te steken

Ik heb heel veel aan de AR en weet ondertussen ook dat ik ook kritisch moet blijven kijken naar wat voor mij en mijn paard het beste past, dan kan ook wel eens van het AR pad af zijn.
Ik word er een beetje flauw van dat we continu lopen katten over een paard in 4 tact in galop of het filmpje van professor, hebben we niets beters ondertussen ?
Ik heb verder nog weinig boeiends en leerzaams gezien hier, ik zou het wel leuk vinden om wat filmmateriaal van de KR's hier te zien al is het lastig omdat je dan meteen als schietschijf fungeert hier, maar misschien durft iemand de stap te zetten en kunnen de kijkers respectvol reageren. Met een goed onderbouwend verhaal ( hoe en waarom ) kan dat super leerzaam zijn en steken de AR's en andere stromingen wellicht weer wat op van de KR's.