Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vur schreef:Ik ben benieuwd naar een combinatie van dit topic die zijn paard in verzameling kan rijden (dus zeg maar Z2 niveau oid) en dan dezelfde ontspanning in de bovenlijn kan vasthouden. Want daar beneden is niet zo moeilijk (sorry als ik iemand tegen zijn schenen aan schop), maar bovenin in verzameling, dat is weer een ander ding. En dat leer je niet alleen door te stretchen. Ik laat me graag verrassen.
oji schreef:vur schreef:Ik ben benieuwd naar een combinatie van dit topic die zijn paard in verzameling kan rijden (dus zeg maar Z2 niveau oid) en dan dezelfde ontspanning in de bovenlijn kan vasthouden. Want daar beneden is niet zo moeilijk (sorry als ik iemand tegen zijn schenen aan schop), maar bovenin in verzameling, dat is weer een ander ding. En dat leer je niet alleen door te stretchen. Ik laat me graag verrassen.
Eens. Wat ik eerder in dit topic gezien heb in een filmpje, lukt dat ook WF niet. Op het moment dat hij een paard dat in een verder stadium van zijn africhting is na de stretch oppakt naar verzameling, zie je de ontspanning en zelfs de takt verloren gaan.
smurvaas schreef:Hallo![]()
Leuk topic! Naar aanleiding van dit topic heb ik is geprobeerd mijn paard te laten stretchen aan de longe. Vandaag voor t eerst gedaan en een stukje gefilmd.
Zouden jullie m helemaal laten zaken tor neus over de grond of meer op knie hoogte?
Doe het voor t eerst dus is nieuw voor hem. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Longeren 18-07: https://youtu.be/mW6GDGzfx9o
vur schreef:Ik dacht dat er Z-ruiters tussen zaten. Horseware is toch ook een Z-ruiter? En ik heb best geduld om even te wachten hoor.
Air schreef:vur schreef:Ik dacht dat er Z-ruiters tussen zaten. Horseware is toch ook een Z-ruiter? En ik heb best geduld om even te wachten hoor.