Wat je wel kunt doen is de foto's die geplaatst zijn beoordelen en bijvoorbeeld zeggen welke punten jij dan zou masseren bij dat betreffende paard. Dan houd je het concreet en help je ook iemand verder met het rechtrichten van haar paard. Dat zou ook erg interessant zijn. De discussie in dit topic gaat er niet over wie gelijk heeft, dus je methode staat verder niet ter discussie. Het gaat erom dat we elkaar helpen om verder te komen door elkaars foto's te beoordelen.
Wil je dat niet omdat het jou niets oplevert, dan is dit misschien geen topic voor jou.
NB zelf ben ik een groot voorstander (en gebruiker) van massage, zij het gewoon de huis/tuin/en keukenmassage, daar niet van

[/quote]
HannaFrouk Ik geloof dat je niet echt goed leest.!!!
Die site is niet van mij en ik verdien er dus niets aan , ik probeer alleen mensen zoals jij de achterliggende gedachte bij te brengen..Maar dat lukt dus niet bij jouw jammer voor je zelf en je paardje..Je zou er een stuk wijzer van worden en veel problemen van je paard gaan snappen..Maar misschien is dat wel iets te veel gevraagd..En de huis/tuin en keukenmassage zullen je niet echt de gewenste resultaat opleveren dan diepte massage..
Maar volgens mij liep jij een paar blz terug nog te schreeuwen dat er niet gequote mocht worden..Maar alleen als het jou uit komt zeker..Maar geniet van je geneuzel..Ik zal hier geen tijd meer aan besteden..