Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IvysToeter schreef:gezellig hier?
Nadya schreef:Moet jij weten. Als jij het normaal vindt dat mensen er zo mee omgaan, zegt dat een hoop over jou.
karoliena schreef:Nadya schreef:Moet jij weten. Als jij het normaal vindt dat mensen er zo mee omgaan, zegt dat een hoop over jou.
Dat zeg ik niet maar jij doet net alsof iedereen zn paard verpest door ongeduld. Dit soort reacties bedoel ik dus van jou, als iemand iets doet wat jij niet goed vind is diegenen dus ineens zn paard aan het verpesten
karoliena schreef:Nadya schreef:Moet jij weten. Als jij het normaal vindt dat mensen er zo mee omgaan, zegt dat een hoop over jou.
Dat zeg ik niet maar jij doet net alsof iedereen zn paard verpest door ongeduld. Dit soort reacties bedoel ik dus van jou, als iemand iets doet wat jij niet goed vind is diegenen dus ineens zn paard aan het verpesten
Nelleke1 schreef:Ik vind dat alles speels moet gebeuren en niet met dwang en angst maar als een 2,5 jarige al volwassen is vind ik dat je het op een SPEELSE manier op moet bouwen en vooral heel rustig maar dan kun je best beginnen