daniella74 schreef:Ik ben er mee gestopt om mij met deze groep bezig te houden. Ik richt mij liever op mensen die wel open staan voor de ervaringen van andere mensen.
Er komt op de manege een beginner rijden die al snel een 3 jarige merrie koopt die vrijwel niets kan. Zij kan nog niet eens de basis en moet het haar merrie gaan leren. Dat lukt dus niet en gaat echt helemaal mis met de merrie. Ik bied met de instructrice aan dat we 1x per week even ruilen aangezien ik wel de oefeningen als wijken er in kan rijden en zij dan op de merrie die ik rijd kan leren hoe sommige dingen moeten. Antwoord van beginner: nee dank je maar ik laat geen manegeruiters op mijn paard en jij bent een manegeruiter. Prima, paard is helemaal de weg kwijt maar dat is haar probleem. Ik hobbel evengoed wel lekker mijn oefeningen.
Zeer herkenbaar 
Citaat:
Probleem is met die Join Up dat die meisjes in de Heartland-boeken er ieder paard mee kunnen temmen, en opeens een fantastsche band met hun paarden hebben... en dat het ook zo beschreven wordt alsof iedereen het zomaar kan.....
Dan krijg je een hoop mensen die de bel wel gehoord hebben, maar niet weten waar de klepel zit, die er maar op los gaan experimenteren.
En of dat nu Pennykindjes zijn of domme volwassenen, maakt voor de schade bij het paard bitter weinig uit...
Volgens mij wordt die groep ook steeds groter