sflj schreef:Jij hebt ook geen medelijden met kankerpatienten die gerookt hebben? Mensen met Aids, jij stopt ook altijd netjes voor het rode licht, rijdt nooit te hard, hebt altijd je gordel om, eet nooit bij Mac Donalds of ander ongezond voer, drinkt geen alcohol en ga zo maar door?
Even zien:
Kankerpatienten die gerookt hebben.. nee geen medelijden mee
Mensen met AIDS... als het mensen in Afrika zijn die geen condooms kunnen krijgen omdat de paus een fabeltje roept.. dan heb ik medelijden.. een drugsverslaafde die vervuilde naalden gebruikte.. geen medelijden. Iemand door verkeerd gebruik naalden ziekenhuis.. wel medelijden. Iemand die ondanks dat die aan condooms kan komen onveilige sex heeft ... geen medelijden.
Ik rijdt nooit te hard, heb geen auto en zou het ook niet doen, zie het nut er niet van in. Die 2 minuten winst totdat je bij het volgende stoplicht weer allemaal samen staat. Autogordel heb ik altijd om ja, die dingen zitten er niet voor niks. Ik eet weleens bij de Mac, maar niet elke week, ik eet verder ook gezond, wat heef eten hier uberhaubt mee te maken? Van eten ga je niet echt bepaald dood en een voedselvergiftiging sja kan gebeuren... in Nl behoren restaurant en zeker de Mac zich aan de regels te houden en zal dat geen vaart lopen en anders, jammer dan maar even ziek. Maar goed ik eet eigenlijk bijna altijd thuis. Ik drink soms alcohol, heel soms teveel.. maar dat soms is 1 of 2x per jaar (en dat is niet eens stomdronken maar aangeschoten) en dat gewoon alcohol drinken (1 of 2 glazen) misschien 8x want ik ga niet vaak stappen en als ik wel ga drink ik meestal water of cola.
Daarbij.. er zijn ook mensen die zeggen ik vertrouw mijn paard ik doe geen cap op.
Ik vertrouw mijn paard ook en zet hem wel op. Why? Simpel omdat mijn paard ook weleens over zijn eigen benen kan struikelen of kan uitglijden op een gladde ondergrond en als ik dan geen cap op heb kan ik mijn schedel van voor tot achter opensplijten en sorry daar zit ik niet op te wachten, want dan ga je dood. En dan was mijn paard heel braaf op het moment, maar viel die gewoon om..
En dat kan ook tig x goed gaan, voor mij geen reden hem dan maar af te doen.
Net als de autogordel, hoe vaak heb je hem nou ECHT nodig?? Maar wel gewoon omdoen.
Paardrijden is geen modeshow, ik vind met cap mooier staan, dan zonder cap.. omdat de mensen met cap zichzelf beschermen voor een eventueel ernstig letsel, ookal is het haast nooit nodig te gebruiken, net als de autogordel. En stel ik zou het zelf stom vinden, dan zou ik het doen voor mijn ouders, broer, familie en vrienden, omdat hun er niet om vragen dat ik op een paard klim zonder cap en dan hersenletsel oploop als het eens mis gaat. Ik vind het gewoon lichtelijk egoïstisch om er geen op te zetten.. doe het dan voor andere als je het niet voor jezelf wilt doen.