Heb wat foto's van de haflinger waar ik vanaf ben gevallen, we hadden het vandaag weer geprobeerd.
En, ze ging weer aan de kletter.
(hoorde ik toen ik weer door aan het rijden was dat ze 2 weken heeft stil gestaan, en bedankt dat je dat nu pas zegt dan had ik dr eerst ff laten dollen aan de longe) Daarna wilde zie niet langs de hoefslag en kreeg haar er echt met geen mogenlijkheid langs, instructrice erop en die kon na veel moeite haar er eindelijk langs krijgen (ze stelde zich enorm aan). Zit dus weer een beetje gespannen, maar heb zo goed mogelijk geprobeerd te ontspannen
Eigen commentaar (correct me if I am wrong) :
Ruiter: Kijkt mooi waar ze heen gaat, Hakjes mogen nog iets zakken, Benen mooi, Gezicht mag wel wat mooier haahhaha
Paard: Loopt mooi ruim, Benen evenwijdig, Loopt actief, Achterhand mag er nog iets meer bij (maar valt niet op de voorhand), Takt is goed
[
Afbeelding ]
Hoi Fry,
Leuk dat je weer een pony hebt gevonden om te rijden. Benieuwd naar de tweede.
Ik vind overigens wel dat hij op de voorhand is en ook dat hij nog niet loslaat in de kaak. Hij zal misschien niet heel erg aan je handen trekken, maar hij is nog niet nageeflijk.
Eigen commentaar (correct me if I am wrong):
Ruiter: Gezicht mag weer wat mooier, handen meer bij elkaar, kijken waar je heen rijdt
Paard: Takt is goed, loopt niet op de voorhand, houdt kaak niet vast, neusje mooi tegen de LL, beentjes mooi evenwijdig, moet de pas nog wel iets verruimen om een groter zweefmoment te krijgen
[
Afbeelding ]