Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bets schreef:Ik zie dat ik gequote word, maar dat is puur mijn ervaring en mening over de methode.
Spot schreef:Bets schreef:Ik zie dat ik gequote word, maar dat is puur mijn ervaring en mening over de methode.
Ja, juist JOU ervaring en JOU mening.
Lekker zeg dat je zo gequote wordt, ik zal eens even temmen en er een groene hulk bij halen![]()
![]()
ADVIES!!!!!!!!, voor Whinnylando, spreek aub als een volwassenen of zwijg. Of met andere woorden onderbouw iets, of blijf hier dan gewoon weg, er wordt niet voor niets gevraagd ERVARING, maar die heb jij helemaal niet!!!!!!.
Jij quote gewoon iets van anderen, hoe zielig!!!!!!
Whinnylando schreef:Nogmaals de copy van mijn eerste uitleg na de bewuste qoute van Bets: Om maar een voorbeeld te noemen. Heb veel gehoord, gezien en mijn eigen mening. Als je mij vraag om mijn mening van AdB is dat gewoon wegblijven. Wil je weten wat het is? Mij best ga kijken en zie hoe paarden met hoefkatrol verder kapot gereden worden. Probeer me aub niet te overtuigen van het tegendeel dit is mijn mening die ik baseer op werkelijkheid uit mijn omgeving.
Moge het duidelijk zijn dat ik mijn eigen mening baseer op ervaring van anderen (vrienden) ik heb hun advies ter harte genomen en ben er weggebleven.
Dit wil dus niet zeggen dat ik mensen die wel les hebben op deze manier veroordeel. Ik ben van mening dat iedereen zelf doet wat het beste bij jezelf en je paard past. En we lusten niet allemaal zuurkool nietwaar? En zoals ook met zuurkool, er zijn mensen die wel de aardappelen lekker vinden en de kool niet. Zo zijn er ook bij AdB goede dingen te noemen en minder goede dingen.
Vind het raar omdat ik toevallig niet "dweep" met deze methode zomaar even uitgekafferd mag worden op bokt, ik heb niemand benadeeld maar respecteer ieders mening.
Whinnylando schreef:ik had het zo ook al opgeschreven het is een copy van mijn eerdere bericht toen men mij vroeg om een uitleg.
Bets schreef:Whinnylando schreef:ik had het zo ook al opgeschreven het is een copy van mijn eerdere bericht toen men mij vroeg om een uitleg.
Ja zoals ik al zei, het was fijn als je gelijk duidelijk had geplaatst. Vond niet netjes om zo iets zomaar te quoten zonder enig uitleg (was niet alleen voor mij niet duidelijk maar dat heb je wel gemerkt)