[AC]Ervaring met Antoine de Bodt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lagency

Re: [AC]Ervaring met Antoine de Bodt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:03

Ik kan overigens niet een paar berichten terug de reden vinden om daar weg te blijven??

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:05

Ik lees ook geen onderbouwing. Graag horen we je ervaring. Blijkbaar heb je er wel wat over te zeggen, anders post je hier niet :)

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:07

Ik zie dat ik gequote word, maar dat is puur mijn ervaring en mening over de methode.

Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:25

Bets schreef:
Ik zie dat ik gequote word, maar dat is puur mijn ervaring en mening over de methode.

Ja, juist JOU ervaring en JOU mening.

Lekker zeg dat je zo gequote wordt, ik zal eens even temmen en er een groene hulk bij halen :D :D

ADVIES!!!!!!!!, voor Whinnylando, spreek aub als een volwassenen of zwijg. Of met andere woorden onderbouw iets, of blijf hier dan gewoon weg, er wordt niet voor niets gevraagd ERVARING, maar die heb jij helemaal niet!!!!!!.

Jij quote gewoon iets van anderen, hoe zielig!!!!!!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:28

Spot schreef:
Bets schreef:

Lekker zeg dat je zo gequote wordt, ik zal eens even temmen en er een groene hulk bij halen :D :D

ADVIES!!!!!!!!, voor Whinnylando, spreek aub als een volwassenen of zwijg. Of met andere woorden onderbouw iets, of blijf hier dan gewoon weg, er wordt niet voor niets gevraagd ERVARING, maar die heb jij helemaal niet!!!!!!.

Jij quote gewoon iets van anderen, hoe zielig!!!!!!

Nou ho dit is ook weer een ietwat overtrokken reactie ;) Laten we onszelf dan ook rustig houden ookal zijn we het niet met haar mening eens ;)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:29

Idd gewoon ontopic blijven dan moeten anderen wel mee. :)

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:31

Nou mensen ik vind wel dat Spot gelijk heeft. Er word zomaar iets gequote terwijl daarna geen motivatie komt. Dan moet er ook niets over mij gequote worden, sorry. Of kom zelf met ervaring. Of zeg hoe je aan je mening komt. Als ik iets quote van iemand anders, dan doel ik op dat stukje. Maar ik weet nog steeds niet wat er mee bedoeld word.

Spot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:50

Jij quote gewoon iets van anderen, hoe zielig!!!!!![/quote]

Nou ho dit is ook weer een ietwat overtrokken reactie ;) Laten we onszelf dan ook rustig houden ookal zijn we het niet met haar mening eens ;)[/quote]

YEP ;) ;) that's me, ja sorry ik word het nu weleens goed beu, al die mensen die maar wat roepen, maar onderbouwen ho maar.

Al zeg je, omdat ik dat vind, maar ga niet iets quoten van een ander.

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:52

Bets schreef:

Idd jou mening en ervaring en dat is helemaal prima! Maar Whinnyladoo wat zijn dan jou ervaringen met de Bodt? Want zoals ik het hier lees neem je nu gewoon iemands mening over?

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:02

Spot schreef:
YEP ;) ;) that's me, ja sorry ik word het nu weleens goed beu, al die mensen die maar wat roepen, maar onderbouwen ho maar.

Al zeg je, omdat ik dat vind, maar ga niet iets quoten van een ander.

Precies amen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:03

Sorry dat ik er niet meteen was om op alle vragen te reageren, zit ook nog op mn werk... vind het erg dat er meteen van die "ontploffende reacties" komen met uitroeptekens enz enz. Ik zei al "don't shoot me" (omdat ik weet dat er mensen zijn hier op bokt die met een half woord gelezen te hebben al een reden hebben om iemand tot op het bot toe af te kraken). Maar helaas als je niet meteen als een haas in de pen klimt en je niet meteen verdedigd wordt alles uit zijn verband gerukt en geschreeuwd. Dankuwel dames.

Allereerst Bets, ik heb jouw stukje gebruikt, dat klopt. Als je daaronder kijkt schrijf ik ook meteen "Om maar een voorbeeld te noemen" jouw stukje was een voorbeeld van waarom ik vind dat je er beter niet naartoe kan gaan. Ik hoop dat ik het voor jou nu duidelijk uitgelegd heb. Ik vind dat jij precies verwoord wat mijn gevoel bij AdB is en dat kan je positief zien.

De ervaringen met AdB komen van mensen uit mijn omgeving. Ik bleef en blijf met die verhalen op de achtergrond omdat ik geen gevallen van andere mensen hier op bokt ga beschrijven. Bets heeft het zelf hier op bokt gezet en weet dat ze daarmee gequote kan worden. Ik heb dat niet gedaan om haar mening als mijne te doen laten overkomen, maar als een voorbeeld waarom AdB mij niet past. Dit omdat mij daarom gevraagd werd, niet meer en niet minder.

Spot, ik persoonlijk vind jouw reactie niet erg volwassen

Nogmaals de copy van mijn eerste uitleg na de bewuste qoute van Bets: Om maar een voorbeeld te noemen. Heb veel gehoord, gezien en mijn eigen mening. Als je mij vraag om mijn mening van AdB is dat gewoon wegblijven. Wil je weten wat het is? Mij best ga kijken en zie hoe paarden met hoefkatrol verder kapot gereden worden. Probeer me aub niet te overtuigen van het tegendeel dit is mijn mening die ik baseer op werkelijkheid uit mijn omgeving.

Moge het duidelijk zijn dat ik mijn eigen mening baseer op ervaring van anderen (vrienden) ik heb hun advies ter harte genomen en ben er weggebleven.
Dit wil dus niet zeggen dat ik mensen die wel les hebben op deze manier veroordeel. Ik ben van mening dat iedereen zelf doet wat het beste bij jezelf en je paard past. En we lusten niet allemaal zuurkool nietwaar? En zoals ook met zuurkool, er zijn mensen die wel de aardappelen lekker vinden en de kool niet. Zo zijn er ook bij AdB goede dingen te noemen en minder goede dingen.

Vind het raar omdat ik toevallig niet "dweep" met deze methode zomaar even uitgekafferd mag worden op bokt, ik heb niemand benadeeld maar respecteer ieders mening.
Laatst bijgewerkt door Whinnylando op 28-04-09 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:06

Whinnylando schreef:
Nogmaals de copy van mijn eerste uitleg na de bewuste qoute van Bets: Om maar een voorbeeld te noemen. Heb veel gehoord, gezien en mijn eigen mening. Als je mij vraag om mijn mening van AdB is dat gewoon wegblijven. Wil je weten wat het is? Mij best ga kijken en zie hoe paarden met hoefkatrol verder kapot gereden worden. Probeer me aub niet te overtuigen van het tegendeel dit is mijn mening die ik baseer op werkelijkheid uit mijn omgeving.

Moge het duidelijk zijn dat ik mijn eigen mening baseer op ervaring van anderen (vrienden) ik heb hun advies ter harte genomen en ben er weggebleven.
Dit wil dus niet zeggen dat ik mensen die wel les hebben op deze manier veroordeel. Ik ben van mening dat iedereen zelf doet wat het beste bij jezelf en je paard past. En we lusten niet allemaal zuurkool nietwaar? En zoals ook met zuurkool, er zijn mensen die wel de aardappelen lekker vinden en de kool niet. Zo zijn er ook bij AdB goede dingen te noemen en minder goede dingen.

Vind het raar omdat ik toevallig niet "dweep" met deze methode zomaar even uitgekafferd mag worden op bokt, ik heb niemand benadeeld maar respecteer ieders mening.

Graag de volgende keer ook zo even plaatsen dan is het voro ons ook duidelijker

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:10

ik had het zo ook al opgeschreven het is een copy van mijn eerdere bericht toen men mij vroeg om een uitleg.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:10

Nou ik heb toendertijd gedaan wat ik kon met mijn HKO paard wat voor HKO Z2 liep in dressuur, ik ben na intensief trainen bij Antoine van aantal jaren zelfs 2x in de mnd gaan lessen en zelfs geprobeerd om te gaan starten in Z2 en ben de ring uitgestuurd omdat mijn paard niet zuiver was en ook niet kreeg. Mijn paard werd steeds slechter en slechter en ik begon steeds meer aan mezelf te twijfelen of het aan mij lag en of ik het niet goed deed. Ik durf nu te zeggen dat ik goed bezig was en dat ik echt goed kon rechtrichten (en is niet om arrogant over te komen) maar mijn paard verslechterde door HKO dat steeds erger werd. Ook toen mijn paard eigenlijk niet meer getraind werd en gewoon als vriend in de wei mocht dienen.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:11

Whinnylando schreef:
ik had het zo ook al opgeschreven het is een copy van mijn eerdere bericht toen men mij vroeg om een uitleg.

Ja zoals ik al zei, het was fijn als je gelijk duidelijk had geplaatst. Vond niet netjes om zo iets zomaar te quoten zonder enig uitleg (was niet alleen voor mij niet duidelijk maar dat heb je wel gemerkt)

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:14

Bets ik vind je toch een beetje arrogant hoor :+ :=

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:16

Bets schreef:
Whinnylando schreef:

Ja zoals ik al zei, het was fijn als je gelijk duidelijk had geplaatst. Vond niet netjes om zo iets zomaar te quoten zonder enig uitleg (was niet alleen voor mij niet duidelijk maar dat heb je wel gemerkt)

Ik kan begrijpen na alle ophef die alles uit zijn verband rukte je zo reageerde. (ik had je een PB willen sturen met uitleg maar toen liepen de berichten ineens errug uit de hand)

En nu iedereen weer ON TOPIC. Ik ben geen fan van AdB, jullie wel, klets gezellig door :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:17

Nouja waarom is mijn reactie nou weer niet volwassen :?
Ik stel toch alleen maar vragen?
Er is overigens maar 1 persoon die hier overtrokken reageerd, de rest vraagt alleen maar of je het beter wil onderbouwen.

Verhalen kun je gerust vertellen dat kan je namelijk ook anoniem doen.
Je kan nu wel Bets qouten maar dat is 1 ervaring van de zoveel.
En vooral met paarden die wat mankeren niet. Het verslechterd toch, ookal staan ze dus alleen op de weide, maar dat komt iig niet door deze manier van rijden, maar in niet alle gevallen is dit dus mogelijk, zie Bets haar verhaal.

Maar dat vind ik geen reden om rond te gaan roepen dat je er moet wegblijven en dan verder niks te onderbouwen. Dat doen wij toch ook niet over andere methode's? :)

En ik kan alleen maar hopen dat rechtrichten ook in jou woordenboek voorkomt.
Laatst bijgewerkt door Air op 28-04-09 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:18

whinnylando, dit is geen topic om gezellig over adb te kletsen hoor dus wat dat betreft is je reactie hier prima, maar wij houden wel van onderbouwde mening die je nu uitgebreid verteld hebt ;)

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:21

OWWWWWW sorry X_marr duizendmaal excuus, je quote Spot en kwam voor me op. Ik had het verkeerd gezien, jij was niet degene die dat schreef maar Spot, ik ga t nog aanpassen :)

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:23

PS ik heb geleerd te rijden volgens het duitse systeem

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:24

Naomi_Star schreef:

Ben ik ook :o :o :o maar boeit me niks :P Waar je weleens mee om bent gegaan word je misschien wel mee besmet _O- _O- _O-

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:29

Sorry weer on topic mensen.

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:30

Bets schreef:
Naomi_Star schreef:

Ben ik ook :o :o :o maar boeit me niks :P Waar je weleens mee om bent gegaan word je misschien wel mee besmet _O- _O- _O-

:=

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:33

Trouwens Bets, heb je nog een andere ''methode'' gevolgd nadat je met dat paard bij AdB bent geweest? En als ik het goed begrijp kwam daarvoor de conclusie dat hij HKO had, dus toen hij al Z2 was geweest? :)