Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Ik ken mensen die bitloos rijden, die nooit van freestyle gehoord hebben, alleen maar van bitloos
En ja dat hebben ze nodig wat hun paard luisterd niet naar het bit (goh hoe zou dat nu kunnen)
Dus promoot bitloos maar, krijg je meer van die gekken
En die denken dat ze nu vriendelijk zijn...
Citaat:Maar mensen die van een bit een martelwerktuig maken, doen dat ook wel op de gevoelige neus van het paard.
Suelza schreef:Iemand die met beleid bitloos rijdt, doet dit ook met bit en vice versa. Puur en alleen omdat ze zichzelf "bewust" zijn van de inwerking van dergelijke hulpmiddelen...
eilander schreef:Waarom loopt er een aantal mensen zo weg met Emiel Voest?
10 jaar geleden had hij nog nooit een paard van dichtbij gezien.
Hij stuurde mensen op zijn paarden bitloos naar het strand waarna ze vervolgens aan de kletter gingen doordat ze gedurende de winter weinig gebruikt waren.
Met windkracht 6 op een bitloos paard wat normaal mag vliegen op het strand iemand op pad sturen is lekker verstandig.
Ze vertellen dat diezelfde mensen moeten afstijgen bij de strandovergang omdat dat te zwaar is voor zijn paard wat alleen maar staat te springen om verder te mogen.
Dan vraag ik je waar zit je verstand.
(wel erg off topic trouwens,excuses daarvoor!)
Sammie schreef:Dat kan niet![]()
paarden mogen pas vanaf oktober gestart worden, dus dat zal je verkeerd gezien hebben.
erleyne schreef:Heb je er dan niks van gezegd? Een paard uit 2004 mag gewoon nog niet starten! Lijkt me logisch om de jury daar over te informeren als je dat tegenkomt
runningkawa schreef:Dan ga je naar het secretariaat.
Zulke mensen moeten gewoon aangepakt worden
runningkawa schreef:Het zijn officiele wedstrijden neem ik aan?