Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dinopino schreef:marjootje je hebt gelijk wij komen hier niet uit. Maar je gewicht moet je me toch gelijk in geven verdwijnt niet doordat je gaat lichtrijden. Het wordt enkel naar andere plekken verplaatst. We hadden het net enkel over lichtrijden en dat je je dan volgens hyppolyte lichter wordt. En ik ben van mening dat wanneer je juist goed doorzit en niet ploft in het zadel je voor het paard eigenlijk lichter bent dan wanneer je lichtdraaft.

little_birdy schreef:ja het is misschien wel wat zwart wit,
maar geloof mij zelfs als je bijna 1,90 bent (en dat ben ik)
heb je maximaal maat 42 en ik ben niet dik
dus ik vind gewoon dat als je 46+ ben rijbroeken maat
dat je niet meer op een paard thuishoort
ik zag zelfs een topic van iemand die maat 54 zocht in rijbroeken![]()
dat kan toch niet
Urielle schreef:http://i258.photobucket.com/albums/hh274/Urielle_Wrangler/Wrangler/LesNoorTanger9nov11011.jpg
maat 44 op een zeer ranke KWPNer, zo erg vind ik het persoonlijk niet![]()
http://i258.photobucket.com/albums/hh274/Urielle_Wrangler/Devdan/Les28okt2009_6.jpg
idem op toen nog grote D-pony, heb nou niet het idee dat het totaal niet past.
Je ziet vooraan ook dat ik met mijn benen tegen de dijblokken op zit te duwen ipv mijn benen gewoon af te laten hangen, irritante gewoonte! Zit nog wel steeds te twijfelen om het zadel toch maar weer terug te ruilen voor een Passier GG waar ik zelf fijner op zit en daar dan Flair kussens in te laten bouwen maar dat zadel was zo verrekte duur en is helemaal aanpasbaar.... Het geinige is trouwens dat die Wow 18 inch is en de County van de foto eronder maar 17,5 inch en veel geslotener zit
Ik heb gewone kledingmaat 42-44 en rijbroeken idem maar draag die elastische van de Decathlon en soortgelijke en geen Passiers meer met hun wurgtaille want daarin viel ik bij een gewone kledingmaat 40-42 al in de rijbroekmaat 44-46 omdat mijn buik anders niet ging (buikspieren doorgescheurd bij zwangerschap en over zwangere buik terug dichtgegroeid dus permanent 'zwanger' buikje). Ik ben trouwens 1.65 groot ongeveer.