Niveau is bedroevend...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:52

@ Fitzroy: Ik zie het in het Z ook gelukkig amper. In mijn opinie is het M toch vaak wel het minst wat niveau betreft. Ik ben er zelf ook een voorbeeld van. Ik denk dat sommige zich Kendi nog wel kunnen herinneren. Ik was 14 en reed daar uiteindelijk Z1 mee, terwijl ik achteraf gezien me sterk afvraag hoe ik in hemelsnaam mijn punten in het L en M gekregen heb. Om even wat verduidelijking te geven aan de situatie; Kendi liep pas begin L2 nagefelijk, om het nog maar niet over verzameling te hebben in het M en Z. In het Z1 ben ik toen even blijven hangen en toen met veel les redelijk naar het niveau toegegroeid. Maar ik haalde de punten, ging braaf met 10 winstpunten over en dit door zo'n 20 x per jaar te starten. Vaak een jaar per klasse, zo ging dat dan. Toen wist ik het niet, had zelf nul ervaring en weinig les. Achteraf vind ik het echt een lachertje dat ik die klasses doorgekomen ben.

Kathleen_vW

Re: Niveau is bedroevend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 14:15

Jammer dat deze discussie blijkbaar niet netjes kan gaan, terwijl het toch een onderwerp is welke het waard is om een licht op te werpen.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 14:15

Moderatoropmerking:
Tijdelijk slotje wordt definitief slotje omdat er steeds weer blijkt dat het kennelijk niet fatsoenlijk kan lopen.