Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liberty22 schreef:nombrado schreef:Als de AR en de KR nu eens wat nauwer gingen samenwerken?
dan heb je gevoel en rijtechnisch bij elkaar....
mooier kan niet
haha nou spreek je jezelf tgen ik heb altijd AR gedaan en doe nu klassiek en toch ben je het nog steeds niet met mij eens![]()
nombrado schreef:Als de AR en de KR nu eens wat nauwer gingen samenwerken?
mooier kan niet
Moll schreef:nombrado schreef:Als de AR en de KR nu eens wat nauwer gingen samenwerken?
mooier kan niet
Voelen staat los van telepathisch vermogen, en je paard op door Jou genoemde denk wijze oefeningen te laten verrichten, rijkunstig gevoel word veel over gesproken in de KR, maar dat is niet het zweverige onderdeel waar jij het over hebt. Straks ga je nog vertellen dat je op je bezemsteel door je stal heen zweeft.
MaartPaard schreef:nombrado schreef:Als de AR en de KR nu eens wat nauwer gingen samenwerken?
mooier kan niet
Daarom zeg ik, techniek voor het inzicht (marijke de jong), en de uitvoering met gevoel (florien de graaf).
Moll schreef:Voelen staat los van telepathisch vermogen, en je paard op door Jou genoemde denk wijze oefeningen te laten verrichten, rijkunstig gevoel word veel over gesproken in de KR, maar dat is niet het zweverige onderdeel waar jij het over hebt. Straks ga je nog vertellen dat je op je bezemsteel door je stal heen zweeft.
nombrado schreef:Moll schreef:Voelen staat los van telepathisch vermogen, en je paard op door Jou genoemde denk wijze oefeningen te laten verrichten, rijkunstig gevoel word veel over gesproken in de KR, maar dat is niet het zweverige onderdeel waar jij het over hebt. Straks ga je nog vertellen dat je op je bezemsteel door je stal heen zweeft.
noop....het één is onlosmakelijk verbonden met het ander.
zonder voelen géén telepathie.
met bezemsteel? zonder gaat ook prima![]()
orienta schreef:cherie78 schreef:Een ruiter kan alleen maar "voelen" als de concentratie van de ruiter zo "diep" is dat de omgeving wegvalt.
Dat word toch wel wat lastig met meerdere personen in een bak.....
MaartPaard schreef:orienta schreef:Ik voel niet dat ze er zijn, ik hoor het wel aan het geklapper van de beentjes en de zweepjes
Misschien momenten pakken dat er niemand is, rond etenstijd bijv? Je kan je veel beter concentreren als je geen rekening hoeft te houden met anderen