Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
djuulsie schreef:Ik zeg toch niks over t bit door zn mond raggen?
Citaat:En die knal kreeg hij, omdat ik tzelfde stuk nog een keer ging stappen en hij niet wilde... Had ik em rustig op stal moeten zetten? Dan had ie pas gewonnen en t volgende keer weer gedaan!
Gini schreef:djuulsie schreef:Ik zeg toch niks over t bit door zn mond raggen?
Nee, dat zeg ik. Ik geef twee mogelijkheden: een beetje harder trekken, wat ik nog kan begrijpen als reflex, en bit door de mond raggen, wat ik afkeur. Ik heb niet gezegd welke jij van de twee deed, omdat ik er niet bij was.
En ja, de weg opdraaien is echt niet zo gek als je de situatie goed inschat (rustige, brede weg) zeker als het alternatief een fietspad (met fietsende mensen en kinderen) is.
debbbie schreef:dus bij jullie mag je paard gewoon gaan rennen en beloon jij em als die stilstaat in pricipe? nou als ik dat bij mijn paardje doet dan gaat die altijd rennen omdat die dat leuk vind endan gewoon na een tijdje stilstaan dan denkt die nog dat het goed is ook wat die doet als ik dan goed boos op hem wordt nou dan doet die dat tenminste niet meer

ik weet wel zeker dat paarden zich aan kunnen stellen!