Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twist1991 schreef:Nouja horseyfries, ik denk dat jij niet naar iemand anders hoeft te wijzen als het gaat om pittig discussieren. Want ik heb dit hele topic doorgelezen en daar steek jij jouw mening ook niet onder stoelen en banken hoor! En daar spreek jij mensen ook persoonlijk aan op hun rijden en hun onkunde etc. Dus dan vind ik het persoonlijk niet eerlijk dat jij nu mij dingen gaat verwijten die je zelf ook vaak doet
horseyfries schreef:Ailill schreef:Je trekt anders behoorlijk snel conclusies, zit er af en toe helemaal naast en je berichten naar andere komen niet tof over. Je zou i.pv. dan "dus jij doet. . ." ook kunnen zeggen "Begrijp ik het goed dat jij. . .", komt heel anders over.
Maar goed, dit is mijn mening. Die heeft trouwens niets met smileys te maken.
Klopt, twist1991 het verschil is dat jij persoonlijk werd en over mijn rijden begon, en conclusies trok zonder dat je me kent, eigenlijk op dezelfde manier waarop je ook je mening over Anky met Salinero heel ongenuanceerd gaf, wat er trouwens wel voor gezorgd heeft dat ik weer in dit topic reageer, dus dat heb je dan toch maar mooi voor elkaar gekregen ;)
horseyfries schreef:Wederom fout Burl. Maar als jij graag wilt horen dat iedereen het eens met jou is, ik helemaal alleen sta, jij geweldig bent en ik een afschuwelijk mens, bij deze:
Burl is geweldig, ik ben vreselijk en sta helemaal alleen.
Zo gelukkig?
burl schreef:horseyfries schreef:Wederom fout Burl. Maar als jij graag wilt horen dat iedereen het eens met jou is, ik helemaal alleen sta, jij geweldig bent en ik een afschuwelijk mens, bij deze:
Burl is geweldig, ik ben vreselijk en sta helemaal alleen.
Zo gelukkig?
Stel je niet zo aan. ik schrijf nergens over mezelf, jij daarentegen.....
En je kunt wel schrijven dat niemand foto's of films plaatst. Ik ben wel zo sportief geweest om een rijfilm te tonen. Zo ook Jasmijn en Ailill.
Ailill schreef:burl schreef:Ben jij dat Ailill? Zo ja, je rijdt fijn.
Nee dit ben ik niet, dit is de jongen die na mij daar is gaan werken. Hij liep stage in mijn tijd en reed af en toe mijn paarden als ik op wedstrijd was, een ontzettend goede ruiter. Maar moet nog een hoop leren, maar wat er moet zijn heeft ie
nombrado schreef:Ailill schreef:
Nee dit ben ik niet, dit is de jongen die na mij daar is gaan werken. Hij liep stage in mijn tijd en reed af en toe mijn paarden als ik op wedstrijd was, een ontzettend goede ruiter. Maar moet nog een hoop leren, maar wat er moet zijn heeft ie
piew....ik schrok al...ik kon geen overeenkomsten vinden met het ander filmpje![]()
![]()
horseyfries schreef:Ok, back on topic: Wat ik nog altijd intrigerend vind is het gedeelte "over de rug gaan". Volgens mij toch ook echt iets wat in de klassieke leer vertelt wordt, ik ga zo Boldt en Steinbrecht nog maar weer eens uitpluizen....
Yamcha schreef:nombrado schreef:kga m toch nog een keer posten
Vind dit toch wel een mooi tekeningetje van de huidige verschillen.
http://i915.photobucket.com/albums/ac35 ... 5790_n.jpg
Die eerste is wat ik bedoel met 'over de rug gaan' een ontspannen, verende rug.
De tweede is een strakke rug, en ik denk dat paarden daar problemen van gaan krijgen.
(snap niet waar jullie de tijd vandaan halen om zoveel te posten trouwens)
Ailill schreef:horseyfries schreef:Ok, back on topic: Wat ik nog altijd intrigerend vind is het gedeelte "over de rug gaan". Volgens mij toch ook echt iets wat in de klassieke leer vertelt wordt, ik ga zo Boldt en Steinbrecht nog maar weer eens uitpluizen....
Denk dat je dan je als eerste moet bekijken of de rug open of gesloten moet zijn.