Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
themuisje schreef:er zijn ook mensen die de problemen in zien, dit aankaarten en vragen wat we hier nou aan gaan doen. maar dan krijg je geen anwoord
Joolien schreef:themuisje schreef:er zijn ook mensen die de problemen in zien, dit aankaarten en vragen wat we hier nou aan gaan doen. maar dan krijg je geen anwoord
Dat is allang beantwoord, KNHS aanschrijven. Zelf ben ik al langer met mijn eigen ontwikkeling bezig dus zelf zit ik ook niet stil(ja op het paard wel...)
En ik vind dat Bloem voor 100% gelijk heeft. Dank u!
kamsel schreef:Natuurlijk zijn er goede en slechte combinaties en natuurlijk kan je ook van goede combinaties slechte momenten opnemen. Van slechte combinaties goede momenten moet zelfs ook nog wel kunnen.
Maar als je een half uur opneemt en er maar een paar minuten drama van kan maken en dat ook nog vertraagd, dan zal het wel meegevallen zijn (denk ik dan).
kim345 schreef:kamsel schreef:Natuurlijk zijn er goede en slechte combinaties en natuurlijk kan je ook van goede combinaties slechte momenten opnemen. Van slechte combinaties goede momenten moet zelfs ook nog wel kunnen.
Maar als je een half uur opneemt en er maar een paar minuten drama van kan maken en dat ook nog vertraagd, dan zal het wel meegevallen zijn (denk ik dan).
Ben ik het mee eens!
En het filmpje, ik vind het er verder wel ontspannen uitzien.
Maar zo doet iedereen wel eens iets fout.
Ik ook, ik rijd met bit, zweep en mijn pony staat op ijzers.
Als ze eens idioot doet op buitenrit dan geef ik haar eens een tik.
Ik denk dat je van iedereen slechte maar ook goede momenten kunt filmen...
Ik vind het niveau helemaal niet zo bedroevend, als je op bokt kijkt zijn er meer topics waar mensen leuk en ontspannen rijden dan topics waar het paard in de mond gerukt word enz.
Tendance schreef:Sowieso snap ik niet wat je met de laatste zin wilt zeggen.... Dus leg het even uit. Je kunt het namelijk op vele manieren lezen.
Zo veel paardonvriendelijke foto's zie ik namelijk eigenlijk nooit van evenementenfotografen.
Verder: Het is blijkbaar jullie waarheid, maar niet de mijne. Je hoeft mij echt niet te verplichten jouw of jullie waarheid te geloven.
En ik heb mij er voldoende in verdiept om te bedenken, dat ik jullie mening nog steeds niet deel.
Arabesk schreef:Electra63 schreef:Arabesk neemt helemaal niet deel aan de discusssie, ze plaatst alleen af en toe een filmpje.
Ho ho, de laatste paar pagina's misschien niet meer, maar dit topic staat al langer in mijn lijst.
Mensen zijn onherkenbaar in beeld gebracht, geen enkele keer zijn de ogen van de ruiter herkenbaar. Ja en dat iemand een bruin jasje aandoet, dat maakt wel dat ie zichzelf makkelijker herkent. Ook dekjes met stalnamen erop zijn afgedekt. Het gaat niet om die specifieke mensen, maar om wat wij mensen als normaal zijn gaan accepteren.
themuisje schreef:er zijn ook mensen die de problemen in zien, dit aankaarten en vragen wat we hier nou aan gaan doen. maar dan krijg je geen anwoord
Bloem schreef:themuisje schreef:er zijn ook mensen die de problemen in zien, dit aankaarten en vragen wat we hier nou aan gaan doen. maar dan krijg je geen anwoord
En mensen die er daadwerkelijk iets aan doen! Inderdaad, die vergeet ik nog. De beste paarden van stal, om maar even toepasselijke beeldspraak te gebruiken.
JoviBan schreef:marjolein_el schreef:Nou als jij hard aan je teugels (van je bitloze hoofdstel) trekt kun je je paard alsnog wel pijn doen hoor.
Ik moet je teleurstellen: met mijn hoofdstel lukt dat nièt.
Bloem schreef:Tja de reacties laten eigenlijk zien dat het heel simpel is.
Je hebt verschillende categoriën mensen.
1. Mensen die hier totaal het probleem niet van zien en ook nooit gaan zien - zij concentreren zich vooral om alles er omheen (portrechtrecht, keuzemomenten en andere niet ter zake doende aspecten).
2. Mensen die hier het probleem nog niet van zagen, maar n.a.v. dit soort beelden toch achter hun oren gaan krabbelen - zij concentreren zich ook, en meer op de paarden, de monden en de ogen
3. Mensen die dit filmpje nauwelijks tot het einde toe kunnen aanzien - zij concentreren zich op de ogen, de spierspanning en voelen de pijn
Ik vrees dat categorie 1 altijd zal blijven bestaan. Maar voor al die anderen en vooral voor de paarden: chapeau Arabesk!!
kim345 schreef:Ik vind het niveau helemaal niet zo bedroevend, als je op bokt kijkt zijn er meer topics waar mensen leuk en ontspannen rijden dan topics waar het paard in de mond gerukt word enz.