ik ben geen lezer, ik ben een praktijk mens..... ik zie het graag en trek dan conclusies. Een boek kan MIJ daar niet mee helpen.
ik wordt altijd een beetje moe van mensen die zo van leer trekken dat het allemaal maar om geld gaat, dat de dieren de dupe zijn.... ik zou dan eens zeggen...... kom uit de boeken en ga eens echt om je heen kijken.
Ook wordt ik er moe van dat er iedere keer weer uitgelegd moet worden WAT nou feitelijk LDR rijden is.... ook uit jouw post blijkt dat je de hele essentie het het LDR niet begrepen hebt, maar wel met foute informatie links en rechts om je heen slaat....... mensen neersabelt Citaat:
No hard feelings, alleen erg veel medelijden. (Met de paarden)
Citaat:
Ik doe mijn best al zit ik eerlijk gezegd met walging te kijken naar de heveelheid mensen die deze methode uiters goed vindt.
maar het ondertussen wel hebben over respect, en dan heb ik het nog niet eens over zin 3 van allinea 1........ waar je mij persoonlijk wel even wat verteld.
Leer eerst wat nou feitelijk LDR is, staat ook al honderd keer in dit topic uitgelegd..... en ga dan pas om je heen slaan