S_en_Z schreef:[ Afbeelding ]
Zweefmomentjenaar mijn gevoel was ze hier erg fijn. Lijn elleboog-bit niet kaarsrecht. Volgens mij had ik hier in m'n gedachten nog twee Zweepjes vast haha. Wel verbaasde ik me dat het me lukte mijn balans te houden met kuiten terug en hakken laag! (Heb korte spieren. Was mijn uitdrukken al aan t oefenen op stoepranden en heb best wel wat spierpijn en krampen gehad.) Heb meer momenten dat lijn elleboog-bit wel keurig was maar vond dit momentje wel fraai. Ze was mooi naar mijn hand toe. Is ietsjes achter de ll. maar mijn inziens niet storend veel.
[ Afbeelding ]
Halsje strekken. Voor mij is dit hét bewijs dat ze mooi naar mijn hand was. Zya heeft de lengte mooi opgezocht. Zou nog lager kunnen/mogen maar dan moet ik echt m'n teugel in 1 hand nemen omdat ik geen lengte over heb. (En dan zijn dit vrij lange teugels. Met mijn vorige paard (scheelde in schoft naar 5 cm maar in lengte 20cm. ) Die was echt kort vergeleken met Zya)
Ruimte en voorwaarts. Zonder sporen, zonder zwepen.
We hebben in het 20x20 stukje gereden naast de dressuurring voor morgen. Lekker veel geschakeld, zaten echt fijne stukken tussen. Rest vd foto's moet ik nog uitzoeken.
Ik vind het erg fijne foto's

Ik vind hier trouwens wel duidelijk te zien dat ze niet 'chacherijnig' of 'boos' kijkt, maar dat ze lekker geconcentreerd loopt!

Tweede foto vind ik er ERG fijn uitzien! Je ziet echt dat ze het even fijn vind de hals te strekken. Lekker dat oogje dicht, oortjes opzij, neusje eruit@!