Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HannahFrouk schreef:Er was inderdaad een topic over, dus ik zou alles over meetings e.d. in dat topic houden, dan kunnen we het hier een beetje on-topic houden en staat daar alles ook een beetje bij elkaar (niet zo handig als het overal tussendoor staat).
Moll schreef:als alles mee zit ga ik volgend jaar voor 3 maanden naar Bent branderup, waar ik ook nog wel een tijd zou willen doorbrengen is Richard Hinrichs, en Cottas, de professor om maar wat mensen op te noemen
mol
KDS schreef:was er niet al een keer een opstartje voor een rechtrichtclinic/bijeenkomst?
(of is die inmiddels al geweest of... nouja ben niet heel erg op de hoogte)
Euhm... (even zoeken)
Hier werd daarover gesproken: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=1238558
Moll schreef:HannahFrouk schreef:Er was inderdaad een topic over, dus ik zou alles over meetings e.d. in dat topic houden, dan kunnen we het hier een beetje on-topic houden en staat daar alles ook een beetje bij elkaar (niet zo handig als het overal tussendoor staat).
dat topic is helemaal dood vandaar...........
mol
MissPK schreef:Ik rij wel eens buiten maar kom ook nog niet aan oefeningen toe die ik nu in de bak wel probeer hoor! Wat ik wel doe ook omdat mijn paard nogal voorwaarts en druk is buiten, lange rechte stukken te draven met hem en dan vooral aan mijn eigen balans/houding te werken, heerlijk vind ik dat!