Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nou, zo'n tandarts hoeft bij mij echt niet aan te komen
!! Als er echt iets heftigs in de mond moet gebeuren, wil ik verdoving bij mijn paard. Ik heb een hele fijne, rustige tandarts en heb er alle vertrouwen in dat hij geen grof geweld gebruikt, zeker niet zoals in jouw verhaal. Lompe, ruwe 'boeren' hoeven bij mij en mijn paard niet aan te komen.

Citaat:Toevallig nog aanraders in NB (regio breda/tilburg)?
randie schreef:Citaat:Toevallig nog aanraders in NB (regio breda/tilburg)?
Ik heb de vader van Jack Ansems, hele geschikte kerel en zelfs mijn zusjes paard flipt er niet bij...
KiWiKo schreef:en daarnaast verteld een paard je heel, heel veel als je maar wil luisteren![]()
en ja ik ga inderdaad gewoon aan het werk met zo een dier, want dat is namelijk heel, heel normaal

daniella74 schreef:randie schreef:
Ik heb de vader van Jack Ansems, hele geschikte kerel en zelfs mijn zusjes paard flipt er niet bij...
Als ik zoonlief zie rijden word ik nooit blij maar goed te horen dat pa wel paardvriendelijk is
kan je nog wel wat "leuke" verhalen vertellen over meneer Ansems
voorbereiding is het halve werk
ik ga niet zitten wachten tot er iets mis gaat, liever zou ik dat voor willen zijn

sanne83 schreef:daar kies je natuurlijk zelf voor dat je alleen werkt met paarden die in de sport uitgebracht worden. Dan heb je natuurlijk weer een tijdslimiet en prestatiedrang enzo die meespelen.
sanne83 schreef:daar kies je natuurlijk zelf voor dat je alleen werkt met paarden die in de sport uitgebracht worden. Dan heb je natuurlijk weer een tijdslimiet en prestatiedrang enzo die meespelen.
maar ik hou graag de voor het paard bekende volgorde aan
je haalt ze van stal, je haalt er een borstel over heen, je tuigt het paard op, je gaat werken met het dier, je tuigt het weer af, verzorgd het na.....