katiavl schreef:Ik zie geen berichten die mensen niet in hun waarde houden.
Vind het juist een erg interessante discussie
Precies!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
katiavl schreef:Ik zie geen berichten die mensen niet in hun waarde houden.
Vind het juist een erg interessante discussie
fique schreef:Ik snap de rede van dit topic niet! waar gaat het over! nooit zal iedereen er hetzelfde over gaan denken. ik vind dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.
yousra schreef:Ik vind sowieso dat mensen geen jong paard moeten kopen als ze vroeg hun paard willen inrijden ofzo.
Maarja, iedereen moet het zelf weten wat ze met hun paard doen.
fique schreef:Ik snap de rede van dit topic niet! waar gaat het over! nooit zal iedereen er hetzelfde over gaan denken. ik vind dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.
sflj schreef:fique schreef:Ik snap de rede van dit topic niet! waar gaat het over! nooit zal iedereen er hetzelfde over gaan denken. ik vind dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.
Haha, dan vraag ik me af wat je op bokt doet? wordt vooral gediscussierd door mensen die het waarschijnlijk toch nooit eens zullen worden!
runningkawa schreef:Maar wat is niet diervriendelijk?
Citaat:De belangrijkste groeiplaten zitten in het midden, om het centrum te overkappen. Die laatste groeiplaten worden ten vroegste gesloten op... 5 1/2 jaar oud. Meer nog: hoe groter je paard is, en hoe langer z'n nek, des te langer duurt het voor de groeiplaten sluiten. Voor een hengst tel je er nóg eens zes maanden bij, en dat brengt ons op een schokkend rekensommetje: een warmbloed ruin van 1.75 schofthoogte is pas volgroeid op z'n 8 jaar.