Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celiien schreef:Dus meer ruimte gevenheb alleen het idee dat ik hem al zoveel ruimte geef. Maar hij moet dus meer gaan inzakken. Naast ruimte geven, meer tips om hem daarin te laten zakken? (en zonder dat hij zn snelheid verhoogt?)
Patsab schreef:http://youtu.be/NjJFsCz07Pk
Hier een filmpje van een week of 4 terug, hier stond hij net een goede week op zijn nieuwe stal wat hem erg veel stress heeft opgeleverd.
Hier was ik al blij mee daar hij hier voor het eerst in lange tijd weer gewoon rustig loopt, oké wel als een dweil maar geen gebok, gerace en sterren kijken.
Leuk om eventueel de vorderingen bij te kunnen houden.
Let wel, paard heeft 4 jaar lang weinig tot niets gedaan.
Patsab schreef:Damian, ik gebruik ook wel eens een bijzet, echter probleem is dat hij zo'n lange hals heeft dat zelfs maat full altijd net te kort is, waardoor hij dus wel naar beneden kan maar naar mijn idee niet echt lekker zijn neus eruit kan doen.
Ik heb tijdje geleden een longeerhulp gekocht, ook maat full en die past gewoon ook niet lekker
Die gebruik ik dus nu als "chambon" maar geeft weer hetzelfde probleem, wel naar beneden maar niet uit kunnen schuiven, ik moet daar een oplossing voor zien te vinden.