Tendance schreef:Oh ja en even voor de mensen die het iets interesseert. Blijkbaar kun je toch niet alles goed zien op de foto, want de stangteugel hangt los. Daar sta ik namelijk om bekend, dat ik hem alleen in de galop gebruik, omdat ik hem verder niet nodig heb. Blijkbaar zien mensen dus dingen op een foto die er niet zijn.
Er is nog een 2e foto van opzij en daarop kun je zien dat de stangteugel in een bocht hangt.
Verder ja wat moet ik denken van dit topic....
De een zegt tegen de ander dat hij/zij niet persoonlijk mag worden en in de volgende post doet diegene het zelf net zo hard.
Ik heb een mening over wat ik zielig vind en dat is dit wat ik in de filmpjes zie gewoon niet!
Dat is mijn mening. Niets blind zijn voor... Ik zie wel wat er gebeurt, maar vind dit niet zielig.
Nogmaals dat is mijn mening en als jullie me dan blind vinden of onnozel of een dierenmishandelaar.... Het zal me mijn reet roesten....
Zo lang ik maar weet, dat ik goed ben voor mijn paarden en niemand gaat me vertellen, dat dit niet zo is zal me het een zorg zijn wat jullie vinden.
Denken jullie nu echt, dat als ik mijn computer uit zet ik ook nog maar 1 moment denk aan de sneer, of lelijke toespeling die ik van 1 van jullie heb gehad? Dan zijn jullie wel heel erg vol van jezelf.
Mijn mening is bekend, ik ben er wel klaar mee!
Je heb gelijk hoor, wij kunnen beter uit dit topic verdwijnen, alles is toch al gezegd, het is alleen maar een herhaling van zetten.
Ik kom je wel weer een keer tegen, ergens anders op Bokt.

PS, ik lees nog wel mee, want ik hoop toch nog wel op wat filmpjes.