Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanniey schreef:@jes_sam, ja inderdaad dat vergeet ik ook. Als er zo'n ontploffing is geweest ben ik zo gespannen dat ik niet meer rij. Probeer het soms nog wel, maar door mijn eigen spanning reageer ik toch anders. Soms zou ik willen dat er zo'n knopje op je verstand zat. Ff uitzetten en dan weer door, helaas is het niet zo'n feest
Babootje schreef:Sjolvir schreef:The way you make me feel.....
Samen dansen met je paard, een pas des deux, maar wie leidt er?
Jij of ik? Ik wil leiden, maar elke keer vertel je me dat ik de verkeerde kant op ga en niet ik maar jij moet leiden, want zo hoort het.
Maar als ik dan de moeite neem om naar je te luistereren en je volg, dan alleen dan, voelen we elkaar feiloos aan, dan lijkt het alsof we zweven in een vast ritme met een bijzondere gratie.
Dan ben je stuurbaar met mijn gedachten en dan leidt ik ineens.
Het zijn maar vluchtige momenten, maar sommige ongrijpbare momenten zijn het waard om nagejaagd te worden.
Morgen gaan we weer dansen! Ik beloof naar je te luisteren, zodat we samen dezelfde kant op gaan.
Moet niet gekker worre! Mijn paard gaat me toch echt niet vertellen welke kant we opmoeten. En ik vind dat hij naar mij moet luisteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle gekheid op een stokje, begrijp best wat je bedoelt hoor Sjolvir. Op de momenten dat mijn pony en ik beide zo helemaal een zijn maakt ook mijn hart een sprongetje.
DaisyB94 schreef:Sjolvir schreef:km of 70....
Dus jij hebt alles, kwijl...
(hier dus polder, polder en polder of dwars door de stad of dorp, voor bos / duin rij ik meestal naar de Loonse en Drunense duinen 65 km.
Ben wel blij met mijn paarden overigens, die kan je dwars door de stad rijden dus verkeer is geen probleem.)
Ik durf niet meer naar buiten! Laatste keer ben ik bijna aangereden en ze zaten zo dicht op m te rijden + is hij af en toe niet helemaal betrouwbaar en als die schrikt wanneer ze zo bumperkleven ben ik echt bang dat het goed mis gaat
Mloulou schreef:Sanniey schreef:@jes_sam, ja inderdaad dat vergeet ik ook. Als er zo'n ontploffing is geweest ben ik zo gespannen dat ik niet meer rij. Probeer het soms nog wel, maar door mijn eigen spanning reageer ik toch anders. Soms zou ik willen dat er zo'n knopje op je verstand zat. Ff uitzetten en dan weer door, helaas is het niet zo'n feest
Ik herken je verhaal! Ik rij op een verzorghaf die af en toe bakkabouters ziet. Het kan dan heel lang goed gaan, totdat ze er ineens vandoor gaat (waarvan ik vaak de aanleiding snap, maar soms ook niet). En afgelopen december heeft ze een bokaanval gehad en lag ik ernaast, dat doet niet veel goeds met je zelfvertrouwen. Het vertrouwen komt nu wel weer langzaam terug. Koester de goede momenten, maar vooral de momenten waarop ze er vandoor ging maar het uiteindelijk wel goed kwam. Probeer de knop om te schakelen, een uitbarsting niet leidt tot vallen (of hetgeen waar jij bang voor bent). Telkens als het dan goed afloopt, kan je die ervaring weer in je zak steken en maakt dat je uiteindelijk weer zeker van jezelf wordt!
xDaantjxx schreef:Jeetje even tussendoor hoor.
Donderdag manege wezen kijken. Ergerde mij dood.
Vandaag M1 wedstrijd. Dat sommige M1 mogen starten bah! Kin op de borst getrokken, zagen, niet recht, niet nageeflijk. Omg die hebben 10 wp en gaan door! Ergernis lvl 100000
xDaantjxx schreef:Ja ik ben zeer hard bezig. Heb een blok beton momenteel onder mijn kont.
Niet zo fijn. En ik wee dat ze goed kan lopen. Ze is nu van mij, maar heb der al eens eerder gereden. Heb les en die kent haar ook al dus dat komt goed
Ik ga nog lange niet de wedstrijden in. Zal vragen of er dinsdag wat foto's gemaakt kunnen worden en dan zo'n overzicht op den duur maken
Sjolvir schreef:Iets wat je vorige paard standaard had en je van Zylanda niet kende.
Wel fijn dat zij nu ook gaat veranderen, wel waar je op hoopte toch?
Geen film of foto crew ter beschikking, ken het probleem.
Ik ontdek in Toobs van alles wat Sjol niet had en heeft en met wat ik ontdek met Toobs, kan ik met Sjol
ook weer vooruitgang boeken en andersom.
Hoewel Sjol nooit zo zal gaan bewegen als Toobs, hij praat veel "groter" je kan alle verschillen veel makkelijker voelen.
Leuke ontdekingstocht zeg maar.....
Snackie schreef:Als je de juf hebt die dit paard eerder had.. Zou ik een ander zoeken... Als ze als een blok beton voelt..
Babootje schreef:@S-en-Z: dacht eerst dat ik je paard mocht komen proberen, maar ik begrijp dat we je foto moeten beoordelen.