Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_en_Z schreef:Ik heb vandaag zonder sperriempje gereden maar paardje liep net zo rustig als met. Afentoe een keer een kauwtje en thats it. Mag dus denk ik wel aannemen dat ik netjes met mijn handen ben?
daNiielle_ schreef:freeride schreef:Die verwrongen mond zegt wat mij betreft alles eigenlijk ........., het gebrek aan "van achter naar voor rijden" is niet zozeer het probleem, maar in dit beeld vooral de harde hand, je drukt de mond omlaag en bent alleen bezig met de voorkant zo te zien. fijn dat het paardje nu beter loopt, maar hoe loopt het dan nu
Bedankt voor de leukste opmerking van het jaar
Als er 1 paard licht in haar mond is, en absoluut geen teugeldruk accepteerd dan is deze het wel.
'de harde hand' is opzich nog komischer gezien mijn situatie waarbij ik die spieren zeer slecht kan aanspannen.
Maargoed, als jij dit ziet van een foto dan vind ik dat prima. Kan vertekenen, misschien is het beter om daarvoor een filmpje te plaatsen.
Wat een leuke foto's hierboven
daNiielle_ schreef:Mijn paard heeft inderdaad een witte onderlip Pion. En boven ook nog iets.
Ik zie overigens geen verwrongen mondhoeken. Denk dat bij menig HAW topic op bokt dat veeeel erger is.
kchristi schreef:Ik ben erg benieuwd wat er over deze foto wordt gezegd. Ik weet dat ik te groot ben voor deze pony, inmiddels rijd ik er niet meer op.
De beugels zitten op springmaat en sowieso wat korter omdat ik de pony niet in de weg wilde zitten met m'n voeten.
Wat ik zelf van dit plaatje vind, het ziet er ontspannen uit. Maar ook valt ze wel erg op de voorhand, maar wel lekker actief achterbeen.
daNiielle_ schreef:
Lukt toch wel
Maar ik vind haar hier te weinig van achter naar voor gereden.
Sinds dat in orde is, is ze een stuk losser in haar lijf.
SheeNegro schreef:Aranel; ik vind mezelf te onkundig om te beoordelen over het juist is of niet, maar na de overgang naar draf vind ik je net iets te hard inkomen met je hand.
Ben het boek Akasha Rijkunst aan het lezen en naar aanleiding van ben ik eens door mijn foto's aant spitten en eigenlijk verbaast het mij enorm dat we M2 rijden.
Wat ben ik zo'n onkunde..![]()
SheeNegro schreef:
SheeNegro schreef:Bertie: http://www.youtube.com/watch?v=QQsAeT0Ay3A
S_en_Z : mede dankzij zijn hooibuik, maar ik ben maar 1m50 en hij 1m60, dusjah![]()
We zijn beide onze balans wel kwijt en ik heb zoveel "schrik" om teveel contact te pakken omdat hij zo snel inknikt in een valse knik.. Vandaag werkte zijn motor niet mee, normaal gaat dat wel beterMaar kvond zelf men houding niet dus kan ik dat van hem ook niet verwachten.