Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tendance schreef:Wie durft er foto's van zichzelf te plaatsen met het bitloze rijden. Ik heb het al wel eerder aangedurfd om mij op mijn paard tentoon te stellen met S&T.....
Citaat:naar wie is deze reactie bedoeld?
betadine schreef:Even over dit filmpje, het is knap gedaan enzo, maar met bit zou het nog beter zijn. Ik vind bitloos toch nog altijd het best passen in recreatief kader of op jumping, dressuur vind ik toch veel beter met bit.
Tendance schreef:Je kunt nooit hetzelfde rijden met bit als zonder bit, want als je geen bit in hebt, dan is het al direct niet hetzelfde als wel met bit rijden.
En ja die is ook weer voor jou en wederom niet serieus!
MaritAriel schreef:Tendance schreef:Je kunt nooit hetzelfde rijden met bit als zonder bit, want als je geen bit in hebt, dan is het al direct niet hetzelfde als wel met bit rijden.
maar hoe komt het dan dat mijn paard vele male beter loopt en beter reageerd zonder bit ?
MaritAriel schreef:emilyslaluna schreef:Ik heb het waarschijnlijk niet perse nodig. Ik kan er ook geen meing over geven want ik heb nog nooit bitloos gereden. Maar ik vind met bit rijden best fijn. Maar ja ik ken niks anders haha.
hoe weet je dat je dat het fijnst vind als je nog nooit zonder heb geprobeerd ?
Citaat:Uhmmm volgens mij heb ik al gezegd dat ik er geen meing over kan geven. EN IK HEB NIET gezegt dat ik het fijnst vind om met bit te rijden dan zonder bit. Ik zei ik vind het best fijn om met bit te rijden.
Zie je het verschil?
MaritAriel schreef:Tendance schreef:Je kunt nooit hetzelfde rijden met bit als zonder bit, want als je geen bit in hebt, dan is het al direct niet hetzelfde als wel met bit rijden.
maar hoe komt het dan dat mijn paard vele male beter loopt en beter reageerd zonder bit ?
Tendance schreef:Shetlanders zijn altijd gespannen als ze iets anders dan gras in hun mond hebben want stel je voor, dat ze met een bit in hun grasquota niet kunnen halen...
Oh ik moet achter de pc weg. Ik word echt te flauw nu.
Citaat:maar hoe komt het dan dat mijn paard vele male beter loopt en beter reageerd zonder bit ?
Citaat:Er zou natuurlijk iets aan je rijkunst kunnen mankeren....of aan de mond van je paard