Ik doe ook wel iets met mn benen hoor

Maar een klein voorbeeldje van verschil tussen hoe ik de hulp eerst gaf en nu:
Inzet schouderbinennwaarts mag niet met binnenbeen, maar heb ik eenmaal de sb ingezet en ze valt naar binnen dan mag ik wel even corrigeren met mn been.
Dus mn benen hangen niet doelloos naast die buik naar beneden haha!
En wat je soms ziet, mensen die hun binnenbeen heel ver naar achter leggen om er met moeite een schouderbinnen uit te persen, dat mocht ik voorheen ook al nooit
Dan heb je een achterhand naar buiten ipv schouderbinnen haha!En nu ik met Hilde wat verder ben zit ik ook minder naar voren, gewoon rechtop omdat ze zelf meer op de achterhand moet blijven en alle hulpen worden kleiner.
En wegdraven en aangalloperen enz gaat toch ook echt met een beenhulp, maar er zit in de kleine dingetjes wel verschil, zoals dus je beenhulp met sb en wijken enzo.
Ik schakel trouwens ook in de SB en alle andere zijgangen, werken zal ze voor dr brokjes haha!
En (zeker omdat een fries nogal eens wat extra werk qua hoofd/halshouding nodig heeft en snel lang word in t achterbeen

) er wordt ook veeeeel weggereden en teruggereden, om een fijne aanleuning te krijgen en haar fijn en scherp aan mn hulpen te hebben.