Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superwoman schreef:AikePeer schreef:volgens mij gaat dit hele topic over te zwaar zijn voor je pony/paard.
Dus niet over lichaamsbouw, dik zijn of wat dan ook. Zo lang je een paard zoekt wat voor jou geschikt is zal niemand klagen.
idd!
runningkawa: die 20% ding geeft die dan aan dat paarden maar 80 kg ofzo mogen dragen....?
Ik (mijn mening) hou alles gewoon op 20 % en 15 % hoor!
mywayzidane schreef:Dus jij vind iedereen die dik is achterlijk???? hoezo iedereen over één kam scheren en als jij op de vorige pagina had gelezen had jezelf ook gelezen dat het mij al pijn genoeg doet waardoor her komt!!
runningkawa schreef:Het kan aan mij liggen, maar een paard van 600 kg mag dan 120 kg dragen
Zoals ik al eerder aanhaalde.
Geen idee hoe jij aan 80 komt
AikePeer schreef:ja sorry maar volgens mij denk je echt dat ik iets heb tegen zwaardere mensen. Mijn vriend (we hebben 3 jaar) is ook zwaarder dan de gemiddelde NL jongen nou en? Ik hou zielsveel van hem!! Maar ik laat hem niet op mijn pony van 1.56.. en dat heeft niet met zijn gewicht op zich te maken maar met het feit dat is hem te zwaar vind voor MIJN pony. Neemt niet weg dat hij op een ander paard prima zou kunnen rijden.
kimc schreef:Ik zelf heb ook overgewicht denk wel ong 30 kg te zwaar Ik reed vroeger altijd op een b welsje was toen wel lichter maar heb op een gegeven moment gezegt dat ik er niet meer op wou omdat ik mezelf te zwaar voor vind. ik vond het erg moeilijk om te doen want ik vond haar altijd zo geweldig om te berijden, maar ik heb liever dat ik het zelf besluit dan dat iemand het tegen mij zegt. ik rij nu op paarden van 1.65 ong. ben zelf 1.65 en ben 30 kg te zwaar ik hoop dat dat nog kan maar op stal zeggen ze van wel..
amber_steph schreef:ertussenin
Sjoert schreef:Aaah, altijd een gevoelig onderwerp bij vrouwen.![]()
"De kilo's"!
Even een opmerking tussendoor. Het ging een pagina hiervoor er nogal heftig aan toe. Dat is niet helemaal de bedoeling he.
Ga gewoon die discussie met elkaar aan, zonder persoonlijke opmerkingen te maken. Dat is voor iedereen veel beter.
Alvast bedankt!
amber_steph schreef:ik heb nu een goed zadel, het is een 18 inch en medium boom, ze is nog niet zo gespierd;)
hierbij een foto:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7LDX8PDS