brenndaa schreef:thanks, wie betrekt het hier nou op zichzelf? Ik probeer alleen iets aan te geven, met mijzelf als voorbeeld. Jij zegt heel denigrerend: "Zou ik echt niet willen wegen." Ik voel mij niet aangesproken op de post van freeride, ik vind het alleen raar dat zij het niet vind kunnen dat een leerkracht zegt dat een dik kind niet gepest moet worden. Misschien begrijp ik het verkeerd, daarom reageer ik er op. Mensen zoals jij jagen mensen hier weg, waardoor het een eenzijdige discussie wordt.
Ik jaag mensen weg, omdat ik zeg wat ik vind? Wat voor wereldsschokkends zeg ik nu helemaal? Als iemand constant loopt te klagen in een topic, dan zeg ik er wat van, zekers als het topic daar om gaat draaien. Maar verder, bedek ik dingen niet met de mantel der liefde, dat wordt genoeg gedaan. Als iemand daar niet tegen kan en alles in de persoonlijke sfeer gaat trekken, is een discussieforum misschien niet de goede plek om aan dit soort discussies mee te doen. Ik kan prima incasseren hoor, als jij tegen mij zou zeggen, dat jij met het gewicht wat ik heb niet tevreden zou zijn, dan denk ik, prima, hoeft ook niet. Als iemand het over slanke mensen in het algemeen heeft, ga ik dat niet allemaal vergelijken met mijn persoonlijke leven. Dus als ik zeg hoeveel ik weeg, is dat niet iemand opmerkingen op mezelf betrekken.
Ik heb het ook niet over de post van freeride, ik heb het over het algemeen, meerdere personen. Ik heb het niet persoonlijk tegen jou, ik heb het niet specifiek over een post van freeride. Als je alles in de persoonlijke sfeer gaat trekken, dan wordt het pas eenzijdig, want dan kan ik niks zinnigs zeggen, ik ken jou niet, je paard niet en andersom geldt hetzelfde.
Jij zegt dat je jezelf mooi vind bij een gewicht van 75 kilo, nou prachtig. Ik zou daar bij mezelf niet tevreden mee zijn en misschien heb ik daar wel heel goede redenen voor