Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
talented schreef:Annekeee schreef:
Daar ben ik het niet mee eens. Alleen maar afgunst tegen Anky!!!
Ja nu je het zegt, misschien zijn de tipgevers hier wel gewoon jaloers!!
talented schreef:x_Lys schreef:laag en rond bedoelde ik ook.
dat beest kan ze nek niet eens strekken.
Ik heb pas gelezen dat Imke het juist vaak doet omdat je zo zijn spieren langer maakt, nou Anky mag het ook wle is doen
Dit is nog leerzamer zeg!!
Schoenmaker blijf bij je leest.
x_Lys schreef:Nee, is gelukkig ook niet verplicht in je proef,
Aranel schreef:Als ze straks de gouden plak weer om haar nek gehangen krijgt piepen de mensen met commentaar wel anders

Femke16 schreef:in de ku op muziek van 2007 freestyle zat er zeker een prachtig stuk halstrekken in.
bedoel je geen uitgestrekte stap
Anders graag een filmpje, ben nl wel benieuwd daar naar, ik heb het nog nooit gezien iig..... vossie schreef:x_Lys schreef:Nee, is gelukkig ook niet verplicht in je proef,
Dat lijkt me nou een leuk nieuwe onderdeel in een GP proef, halsstrekken
vossie schreef:Femke16 schreef:in de ku op muziek van 2007 freestyle zat er zeker een prachtig stuk halstrekken in.
Halsstrekken in GP proefbedoel je geen uitgestrekte stap
Anders graag een filmpje, ben nl wel benieuwd daar naar, ik heb het nog nooit gezien iig.....
, maar hij mag in iig langer in zijn hals worden
x_Lys schreef:Joh als jullie het zo goed weten.. waarom rijden jullie dan niet die medaille binnen?
, zag gewoon leuke foto's en wou zeggen wat ik ervan vond.
, tijdens een clinic toch ook?
verstandige keus! vossie schreef:Femke16 schreef:in de ku op muziek van 2007 freestyle zat er zeker een prachtig stuk halstrekken in.
Halsstrekken in GP proefbedoel je geen uitgestrekte stap
Anders graag een filmpje, ben nl wel benieuwd daar naar, ik heb het nog nooit gezien iig.....
P_A_R_Love schreef:Anky dei heeft 3 kwartier losgereden in griekenland met 40Gr En toen nog anderhalf uur intensief gereden om Sallinero te laten wennen aan de hitte
Maar wat betreft de foto's ik schrik hier niet meer van hoor