losrijden in Hong-kong

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_Lys

Re: losrijden in Hong-kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:53

Joh, zij is toch de topruiter, zij weet het wel het beste he..
En het zijn maar moment opnamens.
maar op deze foto's vind ik hem opgkropt en mag die van mij meer ruimte hebben..
Dat is mijn mening..
Misschien heeft die al 10 minuten lang en laag gelopen kan ik toch niet zo zien?
Ik zeg gewoon wat ik vind, mag toch

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:53

talented schreef:
Annekeee schreef:

Daar ben ik het niet mee eens. Alleen maar afgunst tegen Anky!!!

Ja nu je het zegt, misschien zijn de tipgevers hier wel gewoon jaloers!! Pling

Eindelijk, jij snap me Vork

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:55

talented schreef:
x_Lys schreef:
laag en rond bedoelde ik ook Tong uitsteken.
dat beest kan ze nek niet eens strekken Clown .
Ik heb pas gelezen dat Imke het juist vaak doet omdat je zo zijn spieren langer maakt, nou Anky mag het ook wle is doen Huilen van het lachen

Dit is nog leerzamer zeg!!

Schoenmaker blijf bij je leest.

Ik vroeg me opeens even af, of die gene die dat laag en rond en zo er in heeft staan wel door heeft dat dit een foto is. Denk je echt dat anky nooit halstrekt? :s

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:56

Nee, is gelukkig ook niet verplicht in je proef,

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:57

nou,anky toch....handen wat hoger,tenen naar binnen en waar is je cap???het word eens tijd om les te nemen...het lijkt nergens op..(dit was natuurlijk niet serieus..)
Hup Anky!!!zet 'm op!!!,haal goud voor nederland!!!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:57

x_Lys schreef:

Dat lijkt me nou een leuk nieuwe onderdeel in een GP proef, halsstrekken Haha!

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:58

in de ku op muziek van 2007 freestyle zat er zeker een prachtig stuk halstrekken in.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:59

Aranel schreef:
Als ze straks de gouden plak weer om haar nek gehangen krijgt piepen de mensen met commentaar wel anders Cool

Nou ik mag toch hopen van niet! Ik nie thoor...ik kijk nooit veel naar Anky maar vind er wel een paar foto's tussen zitten waar ik pijn in mijn lijf van krijg. Echter, toen ik de opmerking over het zwartmaken en momentopnames langs zag komen dacht ik...hmmm...goed point, het zijn ZEKER geen mooi genomen foto's voor het mooie plaatje. Ik vind die cooling-down foto wel supergaaf overigens. Maargoed...ook las ze witn zal ik die houding niet mooier gaan vinden hoor....maargoed, ik zal ook niet ineens hetzelfde willen hardlopen als de beste marathinloper ter wereld...bijvoorbeeld. Ieder z'n ding. Maar toch bedankt voor de discussie en opmerkingen, heeft mij weer even rechtgezet Lachen

En toch heh...snap ik niet waarom ze allemaal zonder cap rijden....maar da's mijn idee....

x_Lys

Joh als jullie het zo goed weten.. waarom rijden jullie dan niet die medaille binnen?

db1

Femke16 schreef:
in de ku op muziek van 2007 freestyle zat er zeker een prachtig stuk halstrekken in.

Halsstrekken in GP proef Verward bedoel je geen uitgestrekte stap Haha! Anders graag een filmpje, ben nl wel benieuwd daar naar, ik heb het nog nooit gezien iig.....

ThisIsMe

vossie schreef:
x_Lys schreef:

Dat lijkt me nou een leuk nieuwe onderdeel in een GP proef, halsstrekken Haha!

Oei, da's lastig hoor, als je dat in de L2 voor het laatst gedaan hebt Tong uitsteken
(Waarom zou dat toch zijn?)

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:00

vossie schreef:
Femke16 schreef:

Halsstrekken in GP proef Verward bedoel je geen uitgestrekte stap Haha! Anders graag een filmpje, ben nl wel benieuwd daar naar, ik heb het nog nooit gezien iig.....

Nee, serieus, ik heb Anky haar paard dat ook wel eens zien doen in de proef!Enkel lag Anky toen, na een lancering, in het zand en rende hij ruiterloos door de ring Haha!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:01

Jullie zijn echt erg, net of ik ooit heb gezegd dat ik Anky slecht vind rijden?
Meestal vind ik het fantastisch, niet altijd.. maar vaak heerlijk om naar te kijken..
Dus wat nou met jullie banketstaaf straks wel anders?
Dit is losrijden, niet dr proef en ik vind dat ze nu gewoon wel erg zijn kin op zijn borst heeft.
Maaragh jullie weten het toch beter, jullie doen het vast veel beter dan haar.. snap niet wat jullie hier nog doen?

En ja dat bedoelde ik Tong uitsteken, maar hij mag in iig langer in zijn hals worden Clown

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:01

x_Lys schreef:
Joh als jullie het zo goed weten.. waarom rijden jullie dan niet die medaille binnen?

X-Lys, mss moet je even het topic vanaf het begin lezen, dan snap je onze opmerkingen mss wat beter, volgens mij ben jij nl zo binnen komen vallen en heb je niet helemaal wat door wat wij met onze opmerkingen bedoelen. Wij proberen juist duidelijk te maken dat bijna niemand zo goed kan rijden als Anky, en zeer zeker niemand op bokt!

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:02

@talented, was dat niet met de prijsuitreiking? Clown

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:03

Ik heb idd geen zin om heel het topic te lezen Tong uitsteken, zag gewoon leuke foto's en wou zeggen wat ik ervan vond.
me mening geven, maar dan krijg ik ineens arrogante reacties naar me toe dat ik het wel beter zal weten met me shetjes?
Niet dus, maar ik wil gewoon me mening uiten, iedereen vormt toch een mening als die iemand ziet rijden?

x_Lys

Anky is idd ook is gelanceerd Tong uitsteken, tijdens een clinic toch ook?
Toen ahd ze overigens wel een cap op Clown verstandige keus!

P_A_R_Love

Anky dei heeft 3 kwartier losgereden in griekenland met 40Gr En toen nog anderhalf uur intensief gereden om Sallinero te laten wennen aan de hitte

Maar wat betreft de foto's ik schrik hier niet meer van hoor

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:05

vossie schreef:
Femke16 schreef:

WHaahaa, foutje. Ik heb het over een klinik (A) Het spijt me zeer. Maar met de 'extended walk' komt hij sowieso ook ietsjes naar voren.

Zqw39

Vergelijk maar eens een gewone sporter die een oefening doet, en een topsporter die dezelfde oefening doet. Je zult zien dat de topsporter veel verder kan gaan in de oefening dan de gewone sporter. Ik zeg niet dat deze manier van rijden goed is, maar het is wel een verschil.

Het zal voor haar wel een goede manier van trainen zijn. Anders kwam ze nooit aan die gouden plakken.

db1

X-Lys, mss komt het een beetje l*llig over naar jou toe, maar je komt zomaar binnen vallen zonder het hele topic te lezen, en daardoor maak je niet al te slimme opmerkingen, als je het begin had gelezen had je gesnapt dat het hier niet zo zeer om de "leuke of minder leuke" foto's van Anky gaat die op de eerste pagina worden getoont als wel om haar manier van trainen.

Ennuh komt dat filmpje van halsstrekken in een GP proef nog, daar ben ik echt heul benieuwd naar!!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:06

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:07

Ik zei al dat ik bedoel uitgestrekte stap, maaar hier maakt die iig zijn hals al langer, aangezien ze meer ruimte krijgen..

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:08

P_A_R_Love schreef:
Anky dei heeft 3 kwartier losgereden in griekenland met 40Gr En toen nog anderhalf uur intensief gereden om Sallinero te laten wennen aan de hitte

Maar wat betreft de foto's ik schrik hier niet meer van hoor

Wat is daar nou weer mis mee??? Als je met beleid rijd en regelmatig terug gaat naar de onstpanning dan kan en paard echt wel 2 uur lopen hoor.....

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:09

Oke Femke, duidelijk een clinic, dacht al, ik heb iets gemist Haha!