toen mijn paard nog jong was en alles goed aankon reed ik 5 keer in de week en best fanatiek. de andere dagen had hij vakantie. lekker buitenspelen , wat hij overdag zowiezo altijd deed. maar op die dagen hoefde hij dus niks.
Meestal 5 a 6 keer per week, soms 7 keer. En hoe lang ik dan rij is verschillend, ga ik op buitenrit dan ben ik soms zo'n 3 uur weg maar in de bak meestal niet langer dan 1,5 uur
Ik heb geen eigen paard, maar verzorg er 2 samen met een ander meisje. Maar ik ga zo'n 2 keer in de week, en als het lukt met school en werk 3 tot 4 keer. Hoelang we rijden ligt er gewoon aan hoe het gaat, zodra ze lekker loopt en alles fijn gaat is het ook gewoon goed.
Hangt allemaal af van het weer. Als het goed weer is ben ik soms 4 of 5 dagen achter elkaar te paard. Anders gewoon helemaal niet. Ik hou niet van de regen en mijn paard zeker niet. Die draait dr kont constant en er is niets meer mee aan te vangen. Ik ga ook meestal wandelen. Een wandeling door het bos hier doen we meestal een uur. soms gaan we verder en is het 2,5 - 3 uur lang. In de piste maar een half uur ongeveer.
Ik rijd 5 keer in de week, meestal dan, omdat die andere 2 dagen met school niet kunnen. Over een tijdje zal het maar 4 keer in de week gaan, gelukkig kan mijn moeder ook af en toe rijden. Ik rijd meestal tussen het half uur en 3 kwartier, op vrijdag 3 kwartier groepsles.
meestal wel 4 keer in de week. En dan eigenlijk bij buitenrit altijd ruim 2 uur miss 3 uur. en in de bak eigenlijk vaak maar 3 kwartier, ik hou er totaal niet van en mijn paard is echt nog zo'n kleuter dus dat maakt het lastig die kleine bak en mijn pony vindt in het bos dus leuker! En daar kun je ook prima gym doen
Ik rijd meestal 5 keer in de week op mijn pony en dan 2 keer in de week ( op maandag & donderdag meestal ) Een 'rustdag' Ik rijd Z1, meestal doe ik ook wel een keer in de week een buitenritje maken ofzo.
Ik rijd 5 á 6 keer per week en dan 3 kwartier tot 1 uur.. op de ponyclub meestal 1 uur en met thuis rijden en priveles 3 kwartier. al het heel goed gaat thuis laat ik hem maar een halfuurtje lopen. en als het wat minder gaat wat langer dan normaal..
ik rijd meestal dressuur en voor de afwisseling springen om het voor mijn pony ook leuk te houden.. buitenritten doe ik niet want we hebben hier geen uitrij mogelijkheden en zal ik naar de andere kant van vaassen moeten rijden omn bij het bos te komen
Ik rijd meestal 3x in de week ongeveer 30 min. (fanatiek gymnastiek) waarvan 1x les en verder maken we nog eens per week een buitenrit of ik werk met hem aan de lange teugel. Hij maakt dagelijks vele kilometers op de weide.
Ik rij 4 tot 5 keer per week. Meestal 3 kwartier tot 1 uur, als ik echt intensief rijd. En rijd ik ontspannen, of in 't bos ofzo kan het uitlopen tot anderhalf uur, 2 uur.
tegenwoordig doe ik t anders: maandag springles dinsdag dressuurles woensdag springles donderdag longeren vrijdag vrij zaterdag en zondag rijden->wedstrijden bos stukje over de weg
Elke dag en dan thuis ongeveer 2,5 uur [2pony's ; incl. uitstappen] + 1x per week privéles ; 1,5 in totaal mee bezig [1pony per week] 2x per week les @ pc ; 1,5 in totaal [ene pony woensdag, andere zaterdag] En op zondag/zaterdag zit ik de hele dag op me paardjes Soms probeer ik wel om maandag [als ze een weekend op wedstrijd zijn geweest] rust te nemen
Quellian probeer ik 1x per week (maar soms rij ik alleen mijn les om de week) en Stan rij ik eigenlijk amper en als ik met hem rij, dan is het buiten. Met Quellian les ik een half uur
Even een vraagje tussendoor, de mensen die 1 keer per week rijden, is dit om lichamelijke toestanden van het paard of hebben jullie geen behoefte aan meer?
Ik rij zelf om de dag, andere dagen longeer ik. Dit omdat mijn pony snel kreupel wordt, longeren doet hem goed.
ik rijd vanaf men 7e, maar altijd op een manege. ik heb nu ongeveer een half jaartje een verzorgpaard, dus ik rijd nu 2x per week, meestal rijd ik wel minimaal 1 uur.