Gelukkig weet ik nu wel beter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirkip schreef:Ik dacht vroeger dat Anky aan het wijken was met de verkeerde stelling
Gelukkig weet ik nu wel beter
Narya schreef:
Weet je dat ik de benen nog steeds alleen maar met een zachte borstel doe?
dejavu schreef:Ik dacht altijd dat als je 7 keer van een paard was afgevallen, dat je dan pas écht kon rijden. Dus toen ik op 6 keer stond, heb ik me een keer laten vallen. Iedereen vroeg wat ik deed, maar ik dacht: ja, jongens, let straks maar eens op wie hier die onderlinge wedstrijd gaat winnen over 2 weken.
(Ik was een na laatste...)
dejavu schreef:Ik dacht altijd dat als je 7 keer van een paard was afgevallen, dat je dan pas écht kon rijden. Dus toen ik op 6 keer stond, heb ik me een keer laten vallen. Iedereen vroeg wat ik deed, maar ik dacht: ja, jongens, let straks maar eens op wie hier die onderlinge wedstrijd gaat winnen over 2 weken.
(Ik was een na laatste...)
KiWiKo schreef:ik dacht vroeger dat ik goed kon rijden![]()
Milly_ schreef:oh mij werd verteld dat paarden rechtstaand slapen.
conslusie: een paard gaat NOOIT liggen, tenzij om heel even te rollen, en of wanneer hij ziek is. Dus als een paard neerlag riep ik moord en brand want paard was ziek.
_Jennifer_ schreef:Ohja en ik weet er nog een.
Ik was altijd maar aan het zeuren op die boekjes:
"Ja, er staat overal in dat paarden 3 gangen hebben! Maar íéder paard heeft er vier! Rengalop hoort er ook nog bij!"
En ik vond het altijd maar zo stom want in al die boekjes stond het fout. Maarja, ik wist wel beter natuurlijk