Wat ik wel heb gelezen en ik hoop eigenlijk dat alle rokers er rekening mee houden, is de sigaret uitmaken en niet zomaar weggooien in de struikjes want ja hoevaak zijn er wel niet bosbranden door sigareten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nikka schreef:Ik vind dat zo ordinair staan.
__Laura schreef:meeste rokers houden hun peuk gewoon vast?

__Laura schreef:Ik heb t dan ook tegen de rokersLijkt me nogal logisch
Maar bijvoorbeeld als de andere even iets drinken dan ja. Of als de andere roken, ik kijk wel goed uit.
Onassa schreef:Hahahahaha, paardrijden associeren met beschaving........of bedoel je dat je het nog steeds associeerd met kouwe kak??
Die tijd is geweest hoor

Onassa schreef:Leuk om al die meningen te lezen.
Ja en ik ben idd zo verslaafd dat ik niet een uurtje zonder kan, erruggggg he???![]()
magda_90 schreef:Nikka schreef:Ik vind dat zo ordinair staan.
Hier nog eentje. Lijkt me zelf ook niet zo lekker voor het paard.
beantsje schreef:Onassa schreef:Hahahahaha, paardrijden associeren met beschaving........of bedoel je dat je het nog steeds associeerd met kouwe kak??
Die tijd is geweest hoor
ik weet het... ben heel conservatief in dat soort dingen...maar ach, wat is daar mis mee?

Nikka schreef:Ik vind dat zo ordinair staan.
Onassa schreef:Leuk om al die meningen te lezen.
Ja en ik ben idd zo verslaafd dat ik niet een uurtje zonder kan, erruggggg he???![]()
Dit topic komt gemiddeld 3x per jaar voorbij hier op bokt, maar ok

) tinkerXXlufX schreef:ik zag laatst een meisje die aan het roken was, en als er bekende van haar aankwamen deed ze de sigaret onder de manen van het paard. beetje vreemd...