. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. RedPassion schreef:Ik heb trouwens ooit op de manege geleerd om te allen tijde de teugels vast te houden bij een val, bedacht ik me net. Hebben anderen dat ook zo geleerd, of juist loslaten?
) en ik heb gewoon de teugels vastgehouden, hij is 3 jaar, en dit was de 1e keer ooit dat ie 't meemaakte, en hij stond zelf ook meteen stil 
Reflex denk ik. Wino die rent er gelukkig niet vandoor.
RedPassion schreef:Ook in de bak moest dat daar. Het waarom is me eigenlijk nooit uitgelegd, en ik was toen te jong om daar over na te denken.
Want een loslopend paard (of loslopende paarden) is (zijn) niet meteen bevorderlijk voor de sfeer zeg maar
Zolang die paarden fijn blijven stilstaan is dat natuurlijk geen probleem, maar ik heb in het verleden wel al meegemaakt dat dat niet altijd het geval is...
maar ik heb altijd geleerd dat je moet loslaten, een meisje bij mij op stal hield vast en paard ging op haar hand staan, hand gebroken. maar ja ik val meestal heel raar, ik kom altijd op mijn voeten terecht, wel handig
buiten ben ik dr 1 keer afgevallen en toen had ik niet eens de kans om de teugels vast te houden, bleef wel met mn voet in de beugel hangen
ik zou zeggen: loslaten