Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marlies85 schreef:Heb half/half meegelezen in dit topic.Maar ik heb ook wel eens met iemand anders op 1 paard gezeten...paard deed er overigens niet moeilijk over.Maare wie keek er 'vroeger' wel eens pipi langkous? Daar zaten ze soms wel eens met 3 ! personen op 1 paard......
en dan met zn 3en of vieren een rondje stappen op de haflinger op een kleedje met deken singel
Goede tijden
pubelia schreef:marlies85 schreef:Heb half/half meegelezen in dit topic.Maar ik heb ook wel eens met iemand anders op 1 paard gezeten...paard deed er overigens niet moeilijk over.Maare wie keek er 'vroeger' wel eens pipi langkous? Daar zaten ze soms wel eens met 3 ! personen op 1 paard......
Dat is dan pure mishandeling geweest

LiNdA1986 schreef:Ik vind dat het aan het gewicht van de personen ligt en aan wat het paard kan dragen.
BitchyWitchy schreef:Nadya schreef:Nou, _Charlotte_, een persoon van 100 kg komt er bij mij echt niet op, hoor.
Goh......
Edit; stukje tekst verwijderd.
*gaat maar weer op haar handjes zitten voor er verkeerde dingen uit het toetsenbord komen*
Nadya schreef:Toch niet op je teentjes getrapt?![]()
...............
Dat gezeik altijd over het gewicht van de ruiter..... Maar daar heb ik mijn mening al over gegeven.... Als je in je eerste post direct de uitleg erbij had gegeven komt het toch even iets anders over......

Didoo schreef:pinuts schreef:stiekem dromen al die meisjes dat zo een lekkere jongen hun leert paardrijden, meisje voor, jongen achter:P
Ik krijg hier een beetje foute beelden bij
Maar goed, offtopic

BitchyWitchy schreef:nee hoor, op mijn hele voet!!!!Dat gezeik altijd over het gewicht van de ruiter..... Maar daar heb ik mijn mening al over gegeven.... Als je in je eerste post direct de uitleg erbij had gegeven komt het toch even iets anders over......

silfie35 schreef:Maar als we naar voltige kijken... daar gaan ze dr ook met z'n drieeen op!

Kingsley2 schreef:Dat zijn vaak iets grotere paarden en die zijn geen 20!

Ik ga heel soms wel es samen met m'n nicht een buitenritje maken op mijn verzorgpony. Dat is altijd mega gezellig, ik in het zadel en mijn nicht achterop op de kont
Dit doen we eens in het halfjaar ofzo, en Babiche lijkt net zoveel lol te hebben hoor. Loopt gewoon op vol tempo door in stap, draf en zelfs een handgalop doet ze dan met de oren naar voren
Maar we gaan nu een "speciaal" dekje met 2 paar stijgbeugels proberen te maken, zodat we daar voortaan es mee wegkunnen
lie_ke schreef:hoi, ik had laatst met een vriendin op een haflinger gereden (haflinger was wel jaar of 20)
dus met z'n 2en op 1 paard, wij zijn allebei ongeveer 50 kilo.
alleen toen zei iemand tegen ons dat dat zielig was enzo..
ik weet het zelf eigenlijk niet echt, gewoon een beetje stappen en draven kan toch geen kwaad?, of wel?
Anna14 schreef:Ik vind het niet zielig, en al helemaal niet op een haf, een paard geeft zelf wel aan wanneer hij het niet wil, [Oren in nek, bokken] Zolang het niet zwaarder is, en er geen rare dingen mee gaat doen, vind ik het echt kunnen
)x__Ellis schreef:Anna14 schreef:Ik vind het niet zielig, en al helemaal niet op een haf, een paard geeft zelf wel aan wanneer hij het niet wil, [Oren in nek, bokken] Zolang het niet zwaarder is, en er geen rare dingen mee gaat doen, vind ik het echt kunnen
Idd![]()
Ik zat laatst op een fjord samen met vriendin.
We stapten, en draafden een beetje. (totdat we dom weg van de lol er allebei afvielen)
Was wel erg leuk en fjordje kon het makkelijk houden!
niet slechter in ieder geval als je paard in een stal van 3 bij 3 zetten en een bit in z'n mond douwen