Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PaardenZweep schreef:Maar als je lijm gebruikt..
dan leer je ook nooit paardrijden![]()
Maarja.. Moeten hun weten ze weten niet beter
Fiffill schreef:*ziet gat in de markt met het verkopen van lijm.
!!! 

Maar als je slecht ben in doorzitten kan je volgens mij beter lessen nemen ipv een foute manier aanleren.
(Ja, ik heb gelezen dat het geen lijm is, maar een stroefmakend goedje) justsannie schreef:haha oh geweldig
wij zeggen het ook wel eens maar dat het misschien ook echt voorkomt
wat als het paard schrikt, steigerd en achterovervalt? hebben ze dan al over zulke dingen nagedacht...
dit is duidelijk een geval van: je kan (zelf) rijden of je kan het niet

pmlover schreef:beetje vaag allemaal hoe kom je dan weer los van het zadel :S

heiditjj schreef:Ze rijd geloof ik in de M
echt triest.
door iemand op je paard getild worden en die dan voor je aansingeld...
[/quote]
Vadalma schreef:Kun je beter de broek aan het zadel naaien en dan je broek met zadel aantrekken.......![]()
door iemand op je paard getild worden en die dan voor je aansingeld...
![]()
![]()
![]()
[/quote]

xQuinta schreef:heiditjj schreef:Ze rijd geloof ik in de M
WOW! In de M rijden en nog niet eens fatsoenlijk in het zadel kunnen zittenecht triest.
Mocht je het stroever maak spul bedoelen ipv. lijm: misschien een goede oplossing maar ik ga het niet proberen. Ik heb wel een paard met hoog geheven gangen en in het begin vond ik het heeeeeel lastig maar nu niet meer.
Ik heb het geleerd door een papiertje onder mijn kont te krijgen en dat papier (A4tje) mocht er niet onder weg vallen. Als het dat wel deed kreeg je weer een nieuwe. Als je vaker dan 10 x (in het begin) of als 5x (later) liet vallen moest je trakteren. Nu kan ik galoperen en doorzitten zonder hij ook maar 1xtje valt. Alleen is het soms wel lastig want er scheuren wel een stukken af.
. Misschien voor sommige mensen een uitkomst, maar ik zou zelf niet die wax op mijn zadel willen plakken. Ik rijd wel af en toe met en broek met een leren zitvlak, maar wax op een zadel? Nee echt niet