Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carmen2 schreef:ha pluklief eindelijk een bekende
Die van mij kan zeker wel dresuren

Dat is nog altijd haar specialiteit

Ik reed met haar altijd buiten en heel soms in de bak, ze had vroeger M2 gelopen en soms tijdens het buitenrijden maakte ze even een galopwisseltje tussendoor
kimhaflinger schreef:op de manege waar ik met mijn pony rijd, is een A pony van 36 en die loopt 2x per dag. Hij gaat in zn stal ook altijd lang uit liggen. Ik vind het zelf wel erg!!
! Daar moet je wat van zeggen want dat is niet normaal! Zeker manege pony's hebben na jaren van ploeteren recht op een lekker pensioen in de wei! Snuitje88 schreef:kimhaflinger schreef:op de manege waar ik met mijn pony rijd, is een A pony van 36 en die loopt 2x per dag. Hij gaat in zn stal ook altijd lang uit liggen. Ik vind het zelf wel erg!!
! Daar moet je wat van zeggen want dat is niet normaal! Zeker manege pony's hebben na jaren van ploeteren recht op een lekker pensioen in de wei!

Yorghos schreef:Op manege's ligt dat vaak anders. Daar moet een pony zijn kostje verdienen en als dat niet meer kan... Tsja, de meesten krijgen geen mooie oude dag in ieder geval.

Zijn vorige eigenaren hadden hem bij de handelaar achtergelaten
Nu loopt hij in de lessen mee en heeft het vreselijk naar zijn zin, hij gooide er laatst nog iemand af omdat hij een dagje stil had gestaan
! Daar moet je wat van zeggen want dat is niet normaal! Zeker manege pony's hebben na jaren van ploeteren recht op een lekker pensioen in de wei![/quote]
[/quote]