te groot belangrijker als te zwaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

33Bonita33

Re: te groot belangrijker als te zwaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 21:11

Yamcha schreef:
Maar dat is appels met peren vergelijken.
Je kunt het wel vergelijken als je 2 latten hebt van verschillende lengte, met een gelijk gewicht.
En dan denk ik dat je voor de kortste kiest.

dan wel voor de korste ja omdat die natuurlijk makelijker te dragen is.
maar het gaat hier om te groot belangrijker dan te zwaar.
want het gaat natuurlijk altijd om het belang van het paard.
en ik vind dat er over te groot veelste veel onterecht wordt gezegt, ja je bent te groot voor je pony, zo zie je dus dat er heel veel b, c pony's heel erg veel baasjes zullen krijgen, hebben gehad.
en tsja ik vind dat zoiets niet kan, natuurlijk kan het zijn dat je door omstandigheden je pony moet verkopen, maar als het nog niet nodig is waarom zou je hem dan verkopen? omdat er mensen zijn die zeggen dat het geen mooi plaatje meer is? ik vind het er ook niet uit zien als kleine mensen met een super grote hond aan het wandelen zijn, of grote mensen met een super kleine hond. verkoop je die dan ook als er mensen zeggen, whahaha wat een kleine hond heb jij dat staat echt niet bij jou.
even weer ter zaken, het zal natuurlijk heus zwaarder zijn voor de pony om een groter iemand te tillen, maar als het gewicht nog makelijk te dragen is voor de pony, waar maakt iedereen zich dan zo druk om?

ilsebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:59

Als jij en je paard er geen last van hebben is het prima toch.

Knollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:37

Dan ga ik voor te zwaar. Dus wel echt te zwaar, met 90 kilo op een shetje kruipen bijvoorbeeld. En te lang, ach, wat is te lang. Als je voeten tien centimeter onder de buik uitsteken is dat nog niet te lang, als je kan meelopen weer wel. En een lang bovenlichaam kan lastiger (voor het paard/pony) zijn dan iets te lange benen. 'Het plaatje' is al helemaal niet belangrijk, maar de lol wel.

33Bonita33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 14:45

Knollol schreef:
Dan ga ik voor te zwaar. Dus wel echt te zwaar, met 90 kilo op een shetje kruipen bijvoorbeeld. En te lang, ach, wat is te lang. Als je voeten tien centimeter onder de buik uitsteken is dat nog niet te lang, als je kan meelopen weer wel. En een lang bovenlichaam kan lastiger (voor het paard/pony) zijn dan iets te lange benen. 'Het plaatje' is al helemaal niet belangrijk, maar de lol wel.

precies dat vind ik ook Lachen
zolang de pony er geen last van heeft, en toch nog super veel lol samen hebt, wat maakt het plaatje dan uit Verdrietig
maarja schijnbaar denken heel erg veel mensen daar anders over