Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
roxtemp schreef:Homeopathie kan het proces van artrose inderdaad verminderen en stil zetten het betekend wel dat je het paard heel zijn leven op homeopathie moet laten staan als je stopt gaat het proces artrose gewoon weer verder.
tegen botwoekeringen is vaak weinig te doen omdat het beenvlies op die plek beschadigd is denk maar aan een schiefel
KiWiKo schreef:Bot regenereert NIET![]()
)

KiWiKo schreef:tjees............. ok uitgebreider dan
BOT genereeerd NIET, het lichaam maakt WEL nieuw weefsel aan.......... noemen we woekering![]()
woekeringen zitten het lichaam in de weg omdat het altijd groter van omvang is
Hoe star ben jij?? Wat ik hierboven heb opgeschreven wordt dus aan elke unief gedoceerd, recht uit een handboek.
(in jip en janneke taal dan) Maar dat zal wel verkeerd zijn omdat jij het zegt.
runningkawa schreef:Ga ik ook eens joint saver proberen
Krijgt nu glucosamine speciaal van de groene os op aanraden steffi van der laarse (ook niet goedkoop maar weet niet wat jointsaver kost)
Werkt wel, maar geen verbeterd bot en ook niet helemaal rad.
Dus alles waarmee hij geen artrose meer heeft, geen haken, geen kanalen enz, graag
Luckystory schreef:KiWiKo schreef:tjees............. ok uitgebreider dan
BOT genereeerd NIET, het lichaam maakt WEL nieuw weefsel aan.......... noemen we woekering![]()
woekeringen zitten het lichaam in de weg omdat het altijd groter van omvang is
Allejezus ChristusHoe star ben jij?? Wat ik hierboven heb opgeschreven wordt dus aan elke unief gedoceerd, recht uit een handboek.
(in jip en janneke taal dan) Maar dat zal wel verkeerd zijn omdat jij het zegt.
![]()
Bot bezit wel degelijk regeneratievermogen. Is zelfs een fysiologisch proces. Fysiologisch als in =normale omstandigheden. Constante afbraak en opbouw. Welk deeltje van "constant" begrijp je niet? Als er geen regeneratievermogen zou bestaan zou dit überhaupt niet mogelijk zijn.
het groeit aan elkaar, het doet wat het wil...
en dat is nooit, nimmer goed.

KiWiKo schreef:ik ben bijna 40 geworden en onnoemelijke botbreuken verder.......... heel star![]()
![]()
daarnaast was ik gedurende de laatste 10 jaar wekelijks met meerder paarden op meerdere klinieken.......... en daar heb ik meerdere foto's gezien.........
BOT genereert niet, nooithet groeit aan elkaar, het doet wat het wil...
maar het woekerten dat is nooit, nimmer goed.
Artose is niet te verhelpen.......... wat eenmaal weg is is weg..........
zo ja dan moet je dat heel snel gaan vertellen, dan ga je goed geld verdienen

)