Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alwiene schreef:Een fjord, haflinger of tinker is geen optie, omdat ik daar gewoon geen reet aan vind. We hebben het geprobeerd naar fjordjes kijken hoor, maar ik vind er echt niks aan
Daarbij ben ik dus van mening dat de meeste E ponys wel heel prima die 80 kilo kunnen dragen, zeker voor 1 uurtje in de week, bij een niet stuntelige ruiter!
paardpony schreef:Voor mij zou het geen enkel probleem zijn, maar ik bemoei me niet mee waar heel bokt over heen stroomd. Ik rij ook wel op Dponys en ben ook niet de lichtsteNiet op iele dingen dan, wel kruising haf x hackney
Dyonne schreef:80 kilo vind ik voor de meeste Cobs echt geen enkel probleem
Yamcha, wat bedoel je met afgekeurd? Veterinair, of stamboek?
Maar voor de meeste Cobs, die aan jou eisen voldoen zul je langere tijd moeten zoeken, en zeker een 3000 euro betalen.
nickyu schreef:ts zoekt paard va 12 jr

detour schreef:Je hebt ook dure, inderdaad, maar ik denk dat het aanbod dermate groot is dat er best wat goedkopers te vinden is.
Ben ooit bij eentje geweest, net zadelmak, 3 jaar, gezond en 1.53m, 1200 euro. En echt een scheetje, mankeerde niks. Was een barok type, en tja, niet zo'n enorme dish e.d. gewoon een mooi paardje...