Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mp3dopjes lijken me zo onhandig als je aan het rijden bent, dat ze uitvallen.. 
) wel een beetje gevaarlijk, als je hem een beetje te hard heb staan dan hoor je niet goed of er wat tegen je gezegd wordt ofzo. 
Royaltjuh schreef:Jij wil tijdens een buitenrit een mp3 mee? Haha dan hoop ik voor derest van de weggebruikers dat ze je niet tegenkomen. Sorry hoor, maar dat is toch het meest onverantwoordelijke wat je kan doen? Wanneer is het nou het belangrijkste om wat te horen, in het verkeer toch zeker?! Zelfs op de fiets wordt mp3 afgeraden, maja half fietsend NL doet het toch... maar een fiets is een ding en een paard niet. Ik hoor toch graag die skeeleraar aankomen achter me, vóórdat mn paard dr van schrikt en ik daar nog weer harder van schrik...
Nee, belachelijk idee een mp3 te paard in het verkeer

Vicky_88 schreef:ben ik met je eens, geen muziek in het verkeer indd. vind ik ook te gevaarlijk.
maar om even terug te komen op je vorige post:
als je 1 dopje in je oren hebt, je rijd vrijwel altijd in je eentje in de bak (in mijn geval) en heb de muziek niet op bonk-stand staan, kan dat toch?