Wanneer vindt jij dat je mag gaan rijden met stang en trens?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Starbreeze

Re: Wanneer vindt jij dat je mag gaan rijden met stang en trens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:53

Ja dat geld voor alle hulpmiddelen, kijk naar sporen en zweep, daar rijden zelfs beginnende ruiters mee Vork

Wat dat betreft is het toch nooit goed, iedereen kan zelf wél goed rijden en hulpmiddelen goed gebruiken en de droom hebben GP te worden op een trensje, maar bij een ander is dat vooral niet het geval. Tsja.. bokt..

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:06

Voor alles gaat, je moet er mee om kunnen gaan........

Daarbij is het ook maar net hoe jezelf bent. grote kans dat als wij ooit eens in Z belanden dat ik op mijn trens doortuf. Ik ben heel makkelijk. Eigenlijk soms wel te makkelijk. En dat soort dingen vindt ik niet belangrijk en daarbij ben ik zo'n typ dat als ik vandaag zeg ik ga een S&T halen dat ik hem een jaar later een keer in huis heb.

Verder als ik wel de plannen zou krijgen om met S&T te gaan rijden zal ik altijd eerst even overleggen met mijn instructrice

Travers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:25

Vaak met het Spaanse rijden beginnen ze vlak ná de basis al met stang en trens. Het ligt eraan waneer jij en je paard er klaar voor zijn en hoe je er mee om gaat. Vanaf de Z mág je met stang en trens rijden, lijkt me duidelijk toch? Lachen