Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Happy_ schreef:Niet elke dag rijden, waarom niet? Gun je paard ook wat afwisseling en een dagje je vrij, wij vinden het ook niet leuk om iedere dag maar hetzelfde te doen zonder een dagje te luieren!
.
. mariska1989 schreef:Op zich vind ik elke dag beweging niet verkeerd, maar als ik een eigen paard zou hebben, zou hij makkelijk 2 a 3 daags per week vrij mogen hebbben.
is nogal een heethoofd
ma zou zoveel mogelijk af probere te wissele en zeker een dag of meer rust. licht aan je pony je merkt vanzelf wel wat het beste bij je pony werkt;)
MissVanna schreef:Ik rij zelf maar 3x per week.
Ik vind het net als bij mee een mens ik kan ook geen dagen achter elkaar in de boeken zitten.
Waarom een paard dan wel.
Het verschild ook wel per paard vind ik.
Maar ik 3X per week meer niet klaar.

wennie19 schreef:ik vindt dat elk paard minimaal 1 dag in de week rust verdient

.Ze snappen niet dat mijn paardje het helemaal niet erg vind, en dat ik het doe om regelmaat van werken bij haar aan te leren. Ze is jong ja, en ik pas het rijden ook gewoon aan aan haar kunnen. Langer als een half uurtje rijd ik nóóít. Ben ik nou slecht bezig? Zolang zij het aankan, en ook laat merken dat ze het leuk vind om te doen, kan ik toch gewoon lekker doorrijden met haar? Goed, dat moet ik even kwijt