pharagirlke schreef:Merrie's zijn arrogante trutten die veel te snel beledigt zijn.Maar dat is mijn mening, heb op dit moment een merrie en heb haar 'merrie zijn' al meerdere malen vervloekt. De merrie's die ik tegen kwam waren stuk voor stuk echte bitches (om het even grof uit te drukken) Ze kunnen niets hebben, ze nemen niets aan en proberen elke keer weer hun eigen wil door te drijven.
Ruinen zijn minder snel beledigt en zijn wat toegeeflijker. Daar kunnen die trutten nog wat van lerenZe werken fijn voor je en je hoeft ze niet elke dag weer terug op hun plek te zetten voor je zonder zo'n chagerijnige ik-wil-ni-kop kan rijden.
hier ben ik het wel mee eens, maar voor mij is het juist een uitdaging om die merrie`s dan te bereiden, bovendien word je eigen karakter ook een stuk rustiger van!! Ik heb echt al heel veel geleerd van mijn huidige bitch:P ook een echte trut, en ik heb daardoor ook geleerd mijn eigen beter onder controle te houden
Maar dat is mijn mening, heb op dit moment een merrie en heb haar 'merrie zijn' al meerdere malen vervloekt. De merrie's die ik tegen kwam waren stuk voor stuk echte bitches (om het even grof uit te drukken) Ze kunnen niets hebben, ze nemen niets aan en proberen elke keer weer hun eigen wil door te drijven.

Al heb ik ook hele lieve verzorg-merries en die vind ik echt even leuk als ruinen