Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wizzards schreef:Ik ben er niets zo'n fan van van een rengalop. Ooit een keer gedaan op het strand, maar vind het toch link.
Er kan zomaar een gat in het zand liggen en dan ben je gewoon te laat. Daarnaast als ze een keer schrikken tijdens zo'n galop, wil ik ook niet over nadenkne

Tijdens het galopperen houd ik niet echt contact, hij is makkelijk terug te nemen aan het eind van het pad.
mandiiee schreef:ik vind dat het wel kan hoor, zo doen ze het toch ook in e vrije natuur?!
Qimm schreef:Het kan best, maar laat je pony zelf het maximale tempo kiezen, ga niet harder opjagen, want dan kan hij zichzelf over de kop rennen en dan kunnen er misschien ongelukken van komen.
__Fleeuurr schreef:Als je maar controle houdt
wizzards schreef:Ik ben er niets zo'n fan van van een rengalop. Ooit een keer gedaan op het strand, maar vind het toch link.
Er kan zomaar een gat in het zand liggen en dan ben je gewoon te laat. Daarnaast als ze een keer schrikken tijdens zo'n galop, wil ik ook niet over nadenkne
Mosh schreef:Een beheerst rengalopje op een vlakke bodem kan absoluut geen kwaad imo. Het is een heel goede manier op de galop te verbeteren! Ik zou willen dat ze hier een mooi pad hadden om eens een lekker stukje te kunnen galoperen!