Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die vroeg zich nml af of kim verwachtte dat ie relaxter werd door de jaren heen.
) Renske_ schreef:MissVicky, ik reageerde niet op jou maar op samsamdie vroeg zich nml af of kim verwachtte dat ie relaxter werd door de jaren heen.

ik ben nogal eigenwijs 
KiWiKo schreef:het gaat in dit geval om mij. Ik ben vandaag met mijn 6 jarige kanonskogel die mij gisteren nog alle hoeken van de bak heeft laten zien een ontspannend buitenritje gaan maken. (enz)
, niks op tegen hoor!
ik hebb een heel eerlijk paard, onstuimig maar heel eerlijk.............
maar hij heeft heel veel angst voor een paard met ruiter....... over twee weken rijd ik mijn eerste wedstijd met de grote meneer........ het losrijden maak ik me zorgen om, de proef niet
hij kruipt tegen de muur op
maar het wordt steeds beter
hij GING door de muur heen , nu vind hij het minder eng en kunnen we zelfs in de manegelessen meerijden.......... maar dat heeft wat voeten in de aarde gehad
Klinkt mij in de oren als een zeer onzeker paard, dan zou ik hem thuis liever nog beter voor elkaar willen hebben, dan maar wat minder afwisseling.

) 
youngster schreef:Prima dus
Ik zou dus oefenen totdat ik een heel zeker gevoel daarover heb en dan naar buiten gaan. Dan heb je die sedalin in iedergeval niet meer nodig.. ( ook niet voor jezelf)
. sarabande schreef:
Kijk en daar raak je nu de kern, jij bent Kim niet, die blijft van uitdagingen houden van welke vorm ook![]()
.